Ren silke og blomster i forlovelseskjolene

Da er vi på andre dagen med søm til forloverne mine, og forhåpentligvis blir vi ferdig med to kjoler i dag. Stoffene til kjolene deres er helt fortryllende lekre. Det ene stoffet med utstående blomster snublet mamma og jeg over da vi var på saab tekstil i Oslo, vi grep tak i det på likt og ble helt nødt til å ta med en meter hjem. Kjolene blir like, men i forskjellig fargenyanse, så nå må jeg legge fra meg dataen og fortsette syingen 😀 

 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. Kjempefin blogg du har! 😊 Vi er på utkikk etter lokaler til bryllupet vårt, og har kikket litt på Bakke Mølle. Ser utrolig fint ut der, og ser for meg at det kan bli kjempefint pyntet. 😊 Vet du hvem man kan kontakte i forbindelse med leie? Kan jeg spørre om hvor mye dere betaler for leie? 😊
      Hilsen Lena

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg