Låtlisten – Så mange å velge i mellom

Nå har jeg endelig kommet meg i mål med en låtliste hvor låtene egner seg til solosang i en vielse! 

Jeg må først og fremst få takke alle som har kommet med låtforslag. Denne listen er basert på svarene deres, så det er en kombinasjon mellom de låtene som er blitt nevnt oftes og låter jeg selv liker å høre på.


 

Jeg er litt sent på nett i dag, for da jeg fikk mulighet til å møte opp på festlokalet vi har valgt for bryllupet, så kastet jeg meg rundt med penn og papir! 
Min ene forlover var også hjemme, så jeg dro henne med meg, og fikk gått igjennom det ene og det andre i lokalet slik at jeg kan sette meg ned og tegne og planlegge pynting, bordsetting osv..! 

Jeg håper at låtlisten kan være til nytte for noen andre enn meg, så jeg har lyst til å dele den med dere. 

– Listen finner dere på Spotify HER – 

Og hvis dere føler dere mangler noe, så kan dere også ta en titt i kommentarfeltet der jeg spør om låtforslag – det har kommet inn ufattelig mange! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

4 kommentarer
    1. Hei Stine & Bjørn Tore 🙂
      Dere har fått mange gode forslag til sanger, men jeg vil gjerne få anbefale Michelle Featherston med “We Are Man And Wife”. Dette er en nydelig sang, kanskje du har hørt den? 🙂 Ønsker dere begge, Otilie & Olivia og resten av familien deres all mulig lykke <3
      Mvh Jeanette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg