Stoffene til brudekjolen

IIIK!!! Her er stoffene. Himmel og hav. Jeg har stirret på de i timer i dag, og er blitt helt forelsket. Siden jeg fikk migrene i går, så var det ikke mer enn så vidt jeg klarte å få sett på stoffene, før jeg ble nødt til å stå ute å trekke luft mens mamma handlet metervis med stoff. 

Jeg var heldigvis frisk den første timen av shoppingen vår, så jeg hadde bestemt meg for stoffene, men jeg skulle jo gjerne sett og tatt i stoffene i hele går framfor å ende i fosterstilling under dyna. 

Jeg var med andre ord ikke sen med å sende en melding til mamma i dag morges for å spørre om de skulle være hjemme i dag. 

Og jeg har tatt, studert og danset i de mirakuløse stoffene – kjøpt på Rainbow og Saab Tekstil i Oslo. 

Som dere kan se, så er det blonder som gjelder for meg. Jeg elsker blonder, og synes det passer helt perfekt til et rustikk bonderomatisk bryllup. 

Nå har jeg en vanvittig jobb foran meg med å klippe ut alle blondene, slik at jeg kan bygge blondene etter eget ønske når vi starter med å sy kjolen. Dette kommer til å bli mitt største syprosjekt noen gang, men det skal også bli den største dagen i mitt liv, så det skulle vel bare mangle. 


Det skulle jo ikke så mye til å slå gårsdagen, men denne dagen har vært fortryllende fantastisk. 
BesteLars og mamma rigget opp med pannekaker på grillen, og med 8 grader og solskinn lot jeg fregnene sprette opp på nesen i solveggen. 

Jeg håper dere har hatt en fantastisk helg! Nå skal jeg sette på boka mi og begynne å klippe i blondene 😀 

6 kommentarer
    1. Ååå! Elsker blonder selv, er så spent på å se resultatet. Har du bestemt deg for hva slags type kjole du skal ha? 🙂

    2. Kommer vi til å få se kjolen underveis som den blir til, eller må vi vente til etter bryllupet? Blir uansett veldig spennende å se det endelige resultatet, blonder er bare helt nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg