Hjemmelagde karameller

I november lovet jeg meg selv at denne julen ikke skulle bli som i fjor hvor jeg satt med eksamen sent i desember og endte med å handle alle julegaver 22. desember. Det er i dag det, for ett år siden, og gjett når jeg begynte å handle julegaver! – Det var i dag! Haha. Men til sammenligning med i fjor så har jeg laget veldig mange gaver i år, slik at handlelisten var en god det kortere. 

Jeg brukte tre timer på lokalsenteret vårt, og hadde unnagjort hele julegavehandelen. Jeg var så fornøyd at da jeg skulle sette meg inn i bilen så ropte, og da mener jeg ropte, jeg et høyt “Wooohooo!” Det var før jeg hadde rukket å lukket bildøren. Jeg ble så flau at jeg kjente det brant i kinnene, for selv om jeg ikke har noe problem med å innrømme at jeg alltid snakker med meg selv, så er det noe med å bli fersket i det. Haha. 

Akk ja, nå skjønner jeg at jeg rekker å bli ferdig til julen. Det går jo alltid, selv om nettene den siste uken maks har fått 5 timer. I går satt jeg å lagde karameller klokken 1 om natten, men det er jo verdt det når alle smakscellene eksploderer i ren nytelse når man spise dem. 

Dette er dagens 22. luke i julekalenderen. Noen gode hjemmelagde karameller som vi både kan servere selv i julen, og som vi skal gi bort som vertinne/vert – gaver. 

Oppskriften er ikke min, den er Det Søte liv sin, så sjekk den ut og lag deg noen fortryllende myke og deilige karameller som smelter på tungen. 


– Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –

11 kommentarer
    1. Hei. Jeg har aldri vært noe interessert i å lese blogg før, men kom tilfeldigvis inn på din for en god stund siden. Jeg tittet innom tidligere i høst fordi jeg husket at du hadde to nydelige små, som man bare må bli glad av å se. Jeg har selv to små jenter. Nå titter jeg innom bloggen nesten hver dag, og blir kjempeinspirert. Koser meg meg å lese litt før jeg legger meg, og tester ut noen av ideene. De flesteblir bare lagret på screenshot, for jeg har ikke sjans til å få tid til alt jeg vil av disse flotte ideene. Du må stå på noe vanvittig! Tusen takk ffor inspirasjon og hyggelig lesning. God jul

    2. Selv om jeg er dårlig på å kommentere så setter jeg så utrolig stor pris på alle diy prosjektene i desember! Jeg sjekker bloggen din hver dag! Du er kjempe flink og inspirerende. God jul til deg og din fine familie <3

    3. Hei! Håper du kan svare meg ☺️ Vet at du bruker å høre på lydbok. Hvor hører du det fra? Kan jeg finne noe som er gratis? ☺️

    4. Celine: Åh <3 Så utrolig hyggelig å høre 😀 <3 Det var litt jobb, men det fine er jo at nå ligger det der til neste år også, og da kan man jo starte litt før, og lage masse fint både i gaver og til jul 😀
      Håper dere hadde en super julefering.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg