DIY rammer med kvist

Det trenger ikke være så avansert for å være stilig! 
Jeg har laget denne kvist-rammen etter inspirasjon fra pinteres, og jeg synes den er så dekorativ. 

Jeg har finnet noen gamle plank som jeg har skåret opp i 45 % vinkler. Disse har jeg limet sammen til rammer før jeg har motert en kvist som jeg har del opp i høyden på rammene og montert de inn i rammene. 

Til slutt har jeg borret et hull på baksiden av rammene, midt på, for å få et feste til å henge rammene opp på spiker på veggen. 

Dette var et veldig morsomt prosjekt å lage:D Man kan så klart gjøre det enklere ved å kjøpe ferdige rammer, for så å montere en kvist. 


 


– Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg