Den lille luksusen

/ Sammarbeid med Daniel Wellington / 

Jeg glemmer aldri skuffelsen da jeg for to år siden ikke fant en Daniel Wellington klokke under juletreet. Jeg kan le av det nå, og tenke på hvor patetisk det var av meg. Det var jo bare det at en klokke fra Daniel Wellington sto helt på toppen av ønskelisten det året. Jeg tror ikke det gikk 24 timer en gang fra julaften til jeg hadde bestilt en klokke for julepengene som lå under juletreet. 

I dag har jeg fire klokker fra Daniel Wellington, og det høres sikkert litt rart ut når jeg sier jeg bærer en forelskelse til dem alle. Men det er helt sant, ofte blir jeg sittende å stirre på tiden som tikker forbi, og når jeg kler armen med klokkene så blir jeg opriktig glad, på samme måte som jeg blir glad av å se de to diamantringene jeg har fått av min kjære. 

Det er et luksusproblem å tenke at jeg ikke kunne klart meg uten noen av de 4 klokkene jeg har, men spør du meg må det være lov å føle litt luksus. Jeg tror alle mødre kan kjenne seg igjen i at det lille vi kan kalle luksus, er det verdt å holde fast i med begge knyttnevene.

Hold på den lille luksusen som er, dere andre mødre der ute! 
Mine loslitte klær er et bevis på at garderobeskapet er lite skiftet ut igjennom de fire siste årene. Alenetid har fått sine begrensninger til toalettbesøk og kanskje en tur på butikken om jeg er heldig. Jeg drukner i klesvask og tråkker ukentlig på en legokloss. Natten soves igjennom i en stilling, helt på kanten av sengen med en liten flik av det ene hjørnet på puten fordi en treåring åpenbart trenger ufattelig stor plass til tross for den lille kroppen. 
Så når jeg tar på meg en klokke som det siste jeg gjør før jeg forlater huset om morgen, så skal jeg få lov til å kjenne på luksusen av å velge imellom hvilken av de fire klokkene som passer best til dagens loslitte antrekk. 


All I want for christmas is: Black or white? 

TIDESES JULERABATT!

Jeg har bare en ting å si; fortell din samboer, din mor eller dine venninner at en Daniel Wellington klokke er noe du rett og slett trenger, for å få litt luksus i hverdagen. Eller kjøp en selv, og skriv at den er fra julenissen, vi har alle sett at Julius i Snøfall oppfyller alles ønsker. 

Nå er det siste mulighet til å få en klokke under juletreet i år. 
Bruk rabattkoden speiltvillingene og få 15 % rabatt på favorittklokken. Denne rabatten kommer i tillegg til pakketilbudene som allerede ligger på DW.

Eks: Velger du pakketilbudet med å kjøpe en klokke + en cuff eller en ekstra klokkereim, så får du 10 % avslag + 15 % avslag på det igjen ved å bruke rabattkoden: speiltvillingene

Informasjon om mva og toll når du handler på Daniel Wellington til Norge: 
Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva. på prisen som er oppgitt i butikken! Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- når du sjekker ut. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken, og så betaler du normal mva når klokken kommer til Norge ved henting av varen på posten.  

Se alle klokkene på → Daniel Wellington sin offisielle hjemmeside  ← 

– Kjøp i dag, så du er sikker på at den kommer fram til julaften! 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

17 kommentarer
    1. Må man betale noe toll eller annet som kommer i tillegg da man bestiller eller får varen? Vil ikke ha noe overraskelse på prisen når den evt kommer frem 🙂

    2. Jeg liker klokkene med svart urskive veldig godt, de hvite er jeg ikke så fan av. Dessuten har jo “alle” en DW klokke, så jeg kikker heller på for eksempel shopbop etter noe som er litt mer unikt. Et tips til deg så er så glad i klokker 🙂

    3. Marianne: Land utenfor EU (som Norge) er underlagt visse MVA og toll. Det er derfor jeg opplyser dette i innlegge, så du ikke skal få deg en overraskelse 🙂

    4. Alltid så komisk når bloggere skal legge frem slike annonseinnlegg som fullstendig uprovoserte innlegg. Jeg klarer ikke lenger lese slikt uten å tenke at “ja, særlig, du ønsket deg tilfeldigvis den klokka fra akkurat den leverandøren som ønsket å samarbeide med deg?”… For all del, reklame er greit, men må det pakkes inn som om det aldri har vært noe samarbeid der?

    5. Så mange fine bilder av deg! Min luksus i hverdagen er når jeg har på meg min nye olabukse fra bikbok som sitter akkurat passe stramt fra topp til bunn. Legg på en tur ut uten barn hvor jeg endelig kan ha mitt lange hår løst, så er det nesten som jeg er på catwalken! Haha!

    6. Tar posten fortollingsgebyr i tillegg, eller må man kun betale mva? Og hvilket land sender de fra? 🙂

    7. Lurt å skrive at det koster nesten 500 kr å få den sendt! Tror kanskje det er toll eller noe. Jeg kjøpte en sånn klokke, fikk tipset på en blogg. En stund senere kom det en regning til, på 500 kr ca. Da ble det jo fort litt dyrere 🙂
      Klem

    8. Det er mulig å bare kjøpe reim og bytte de, men du har kanskje forskjellige ur? Elsker Daniel Wellington klokka mi, har en urskive og bytter heller reim til ulike anledninger, mye rimeligere enn å kjøpe flere klokker (:

    9. Priseksemplet i innlegget ditt trekker bare fra prisen 20 %, mens mva er 25 %, pluss at posten tar 160 kroner i fortollingsgebyr. Også er det jo frakt i tillegg så klart, så jeg vet ikke om det i realiteten blir så mye billigere enn å kjøpe i fysisk butikk? Utvalget er sikkert en del større på nettsiden da.. Har en black classic på ønskelisten til jul selv i år ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg