Bryllupsboka

Det skjer stadig framskritt i boken over bryllupsets mange planer! Godt er det, for tiden går så ufattelig fort! Nå er det snart bare 8 måneder til den store dagen vår. 

Jeg tenkte jeg kunne dele litt med dere, for den tiden jeg har jobbet med bryllupsboka har vært en tid fyllt av glede og hygge! Jeg anbefaler virkelig alle å skrive en bok som denne om du skal gifte deg. Da får du oversikten på ett sted, og min plan er at boken blir liggende framme på bryllupsdagen slik at alle gjestene kan skrive en liten hilsen. Så kommer jeg til å fylle ut resten av sidene med bilder fra dagen. 

Jeg har brukt Pinterest for å finne ulike lister over planlegging og budsjett så langt, og jeg kommer til å bruke Pinterest som inspirasjon til veldig mye framover når ting skal lages, musikklister skal settes opp, osv.. 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

8 kommentarer
    1. Vi giftet oss i august i år og en slik bok er helt utrolig nyttig! Mitt var mer et hefte, og med “to-do-list” fra internett printet ut, men det hjelper så på organiseringen. Gleder meg så til å se deg og dine brudepiker i hjemmesydde kjoler, de er nok garantert breathtaking! Leser bloggen din daglig <3 Beste hilsener

    2. Misunner kreativiteten din! Skulle ønske jeg var like flink med ideer, sying og bygging av treverk fra låven!
      Også ser jeg at du har så fin håndskrift. Har du alltid vært flink til å skrive så pent, eller finnes det håp for å lære seg det? 🙂

    3. Denne var jo kjempepen! Jeg er glad i å drodle og småtegne og henter inspirasjon fra denne bloggposten her. Her var alt fint! Hvilket søkeord brukte du på pinterest? wedding book?

    4. Marte Marie: 🙂 Ikke misunn den, bare utfør den selv 🙂
      Eh, takk, jeg har ikke så pen håndskrift tror jeg, så jeg kjører blokkbokstaver i boka ^^,

    5. Så fin og gjennomført bok 🙂 Jeg har ordnet meg en fin liten perm, hvor jeg putter inn alt fra inspirasjon til notater. Veldig kjekt, og koselig å sitte å bra i underveis, så blir nok et fint minne å ja etter også 🙂
      Gjesteboken vår skal være litt utradisjonell, skal skjære ut en treplate i puslespillbiter, hvor gjestene kan signere en bit eller skrive en hilsen. Etterpå skal puslespillet inn i ramme og opp på veggen, så har jeg den alltid synlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg