Slik blir bryllupsinvitasjonene

Ja, da ble altså invitasjonene HELT annerledes enn de jeg lagde de første gangene. Jeg ble ikke helt fortrolig med de andre eksemplarene, og da var det utrolig godt å få den fornøyde tilfredstillende følelsen da jeg satte sammen en mye enklere invitasjon med farger som tar opp farge og tema til et låvebryllup. 

Nå kan jeg beskrive invitasjonene slik: enkelt og unikt – To adjektiv som jeg tror beskriver meg, ikke fordi jeg er unik, haha, men fordi jeg alltid ønsker å skape ting som er unikt og hjemmelaget. 

Det jeg liker ekstra godt med invitasjonene slik de ble nå er at ingen av kortene er like. De er bygd opp likt slik at det blir enkelt når alle skal lages, men hver og en har sin unike sammensetning av farger og mønster.

Jeg har begynt å klippe ut deler, og så er planen min å invitere flere gode venninner til en jentekveld med vin og lim! Jeg har funnet ut at bryllup ikke er noe jeg kan planlegge alene, for det er ingenting som er så gøy som å skravle om bryllup. Og andre veien: det er ingenting som er så skuffende som å sitte å planlegge bryllup alene, for det er alt for mye jeg ønsker å snakke om, spørre om, og høre meninger om. 

På bildet under ser dere noen av kortenes innside. De er så klart ikke ferdige, men dere ser fargespillets delikate farger som gir det perfekte uttrykket jeg ønsker; nemlig å invitere til et låvebryllup – hvor treverk og bruntoner blandet sammen med det lyse blir en rød tråd igjennom hele feiringen. 

Jeg har kjøpt ark på scrapbook.com – hvor de har et vanvittig godt utvalg. 

Invitasjonens innside har en formell standar på teksten, og det eneste jeg mangler er et bilde av BT og meg på den venstre siden av invitasjonens innside. 

Jeg har brukt noe så enkelt som litt tyll rundt kortets ene siden, og knytt den sammen med et silkebånd foran. Navnene på de inviterte kommer også på utsiden av kortet, og der vil jeg hente opp fargen som er på kortes innside.

Altså nå er det snart bare NI måndeder igjen!! Lov å bli litt stresset?? 


– Speiltvillingene på Facebook – 

23 kommentarer
    1. Wow! Det kom som en overraskelse altså, så gøy at dere skal gifte dere..kan godt hende du har sagt det før uten at jeg har husket det,men så gøy 🙂 Masse lykke til med planleggingen 🙂

    2. Så utrolig fine de ble! 🙂
      Må bare pirke litt på skrivefeil her da. April er ikke særnavn og skal ikke skrives med stor A selv om det står etter punktum. Kjedelig med skrivefeil på innbydelsen 🙂

    3. Hvist det på noen måte letter på stresset, giftet foreldrene mine seg seks månter etter de ble forlovet, og bryllupet var allikevel helt fantastisk☺️

    4. Så utrolig vakker invitasjonen blir! Du er så dyktig! Jeg laget også invitasjonen fra bunn og måtte lage veldig mange utkast før jeg ble fornøyd. Du kommer virkelig ikke til å angre på at du har gått noen ekstra runder for å få til det perfekte:-) Gleder meg sånn til å følge deg på ferden deres videre ♡

    5. Følger bloggen din hver dag, men nå gikk jeg inn for å spørre hvordan det går med bryllupsplanleggingen. Så da var det så kjekt at du hadde et innlegg om det. Kjempefine invitasjoner, får masse inspirasjon av deg 🙂

    6. Åh, så nydelige de ble, Stine! <3
      Jeg gleder meg med deg!
      Min kjære og jeg gifter oss i august 2017, og har akkurat sendt ut "save our date"-kort. Det er noe eget med å lage dem selv.
      Det er så koselig å lese om bryllupet deres. For en fantastisk tid dere, og vi, har foran oss! Skulle du sy kjolen din selv, var det så? 🙂
      Stor klem fra én vordene brud til én annen (svulstig og teit, men hvor ofte kan man skrive det da? 😉 )

    7. Cathy: Åh, så herlig 😀 Det er jo ingenting som er bedre enn å skulle få være en brud, da kan man være så svulstig og teit man vil 😀
      Jeg skal i hvert fall prøve å sy kjolen selv ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg