Ny sofa !

WWWWIIIIIII!!! For en FORSKJELL! 

ENDELIG kom sofaen vi bestilte rett før sommerferien, og forskjellen er til å ta og føle på. Jeg har i lang tid ønsket å bytte sofaen vi har hatt, fordi den har stått i for sterk kontrast til resten av stilen jeg fører i stua og egentlig resten av huset. Samtidig som at jeg har hatt lyst på ny sofa i et par år nå, har jeg sett fordelen med å ha mørk sofa med småbarn i hus. Nå som jentenes straks er 3 og ett halvt så føler jeg at det er litt lettere å holde kontroll og at det faktisk er mulig å fortelle at man ikke skal tørke sjokoladefingre i ny sofa. 

Da vi før sommeren bestemte at tiden var inne for å fornye sofaen tok jeg med all sofareklame som kom i posten, og lette etter den perfekte sofaen med et deilig tilbud. Den kom til slutt, noe som betyr at litt venting er verdt “premien”. Denne sofaen er fra Møbelringen (kjøpt og betalt) og er en Passion modulsofa.

Stua fikk en helt ny atmosfære, og jeg kjenner jeg puster stress ut av kroppen med en gang jeg ser meg rundt nå som farger (50 shades of grey) og stil er i takt med hva mitt syn liker å hvile øynene på. 


– Når barnehender plukker blomster, er selv en liten kløver like vakker som en rose – 

#lykke #interiør


– Speiltvillingene på Facebook – 

28 kommentarer

Siste innlegg