På tide med litt tilbakemeldinger

Jeg sitter med boken med det rare i foran meg, det vil si planleggingsboka mi. 
Det begynner å bli fullt av avtaler i almanakken min, så da er jeg helt avhegig av å ha noen planer å forholde meg til, slik at jeg får gjort det som må gjøres. 

Jeg har rablet ned noen forsklag til blogginnlegg i planleggingsboka mi også, og kom til å tenke på at det er lenge siden jeg har hørt med dere, så jeg spør: 

– Hvilke innlegg liker du best å lese her inne? 

– Hvilke innlegg savner du, og hva mangler? 

– Har du sett noen proskjekter som du kunne tenke deg et fremgangsmetode-innlegg på?

– Er det noen nye temaer som du synes passer inn her på bloggen?  

Jeg spør deg rett og slett, hva ønsker du å lese om når du tar turen innom? 

På forhånd tusen takk for svar! Og husk, jeg setter pris på alle som tar seg tid til å gi ei lita tilbakemelding 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

114 kommentarer
    1. Tror ikke jeg finner et eneste innlegg fra deg kjedelig eller uintressant! Liker alt du kommer med siden det er en god blanding av glede, frustrasjon, hobby og hverdagen. Skulle gjerne lest et innlegg om brudekjolen din! Mener å huske du skrev du skulle sy din egen? Om du har tenkt litt på den, hva slags type, fargevalg osv. 🙂

    2. Jeg liker at det er varierte innlegg. Så både type “frustrert mamma”, “glad og velsignet mamma”, DIY – sy og møbel, fremgangsmåter er veldig fine innlegg. Men hvis jeg får komme med noen ønsker så må det være hvordan du får hverdagen til å gå opp. Har du faste rutinger for vasking, klesvask, matlaging osv. Har du noen lure tips til lagring, oppbevaring, sortering av klær osv.
      Du skriver godt, og det er en fryd å lese innlegg som det er tydelig at du har lagt ned mye tid i. Bildene du tar er også veldig passende til tekst, og utfyller innholdet på en god måte. 🙂

    3. Du har godt blanding i bloggen din stine så jeg syns det er kjekt å stikke innom😄 Fortsett slik, lykke til videre med bloggen.

    4. Jeg personlig synes ikke at noe mangler…jeg simpelten elsker bloggen din..den er rett og slett skikkelig koselig å lese, da spesielt de hverdagslige situasjonene med barna, som du skildrer så godt! Du har gjennomførte innlegg med flotte bilder og en rød tråd igjennom det hele! Du er superflink, fortsett me det 🙂 Ha en fortsatt fin kveld.

    5. Hei!
      Jeg er daglig innom bloggen din, og elsker at du er så kreativ! Snakker mye om hjemme at jeg vil prøve dine kreative løsninger og at jeg vil lære meg å sy 🙂 Så derfor er vel mine favorittinnlegg dine DIY innlegg 😀

    6. Hei!Om det er noe jeg skulle savne på bloggen her, er det nokk noen DIY-innlegg uten så mye sying.Du er utrolig flink og sy, og det merkes att du liker det,men jeg savner noen innlegg uten sy og søm😊

    7. Jeg elsker å følge bloggen din! Og må si jeg blir ekstra gira på “hobby-innleggene” enten det er sying, oppussing eller hva ellers!
      Takk for at du tar deg så mye tid til å skrive innlegg på innlegg og hjelper oss hobbyelskere og mammaer, som inspirerer og lar oss få innblikk i at alle har det litt sånn som oss.. 😉

    8. Hei
      Du inspirerer uansett hva du styrer med, blir så imponert over alt du gjør!
      Fra gardiner til klær til kaningård, og møbler!!! Du gjør meg glad med bloggen din!
      Fortsett sånn, og klem til jentene:)
      Ps… Passer genserne bedre i år?
      Klem

    9. Lyst å høre litt om fremtidsplaner. Flere barn osv?
      Hvor i Norge bor dere egentlig? Huset feks, mener det var snakk om å rive og bygge nytt? Men føler jeg roter litt, for dere har det jo så fint!
      Hmm. Kanskje litt mer om hvem du er? BT har vi nesten ikke sett 🙂
      Høres sikkert ut som jeg er en 40 år gammel trebarnsmor, men er en barnløs 23 åring som er sååå misunnelig på deg som fikk tvillinger – verdens søteste til og med 🙂

    10. Dine diy innlegg er en stor favoritt her!:-)
      Samtidig gleder jeg meg fryktelig til å bli med på forberedelsene til bryllupet ditt.
      Er veldig fornøyd med innleggene du kommer med, og kommer ikke på noe jeg savner. Men kanskje noen diy innlegg? Skjønner at det tar tid å krever mye, men blir helt fascinert over hva du klarer:-)!

    11. Hei!
      Det er utrolig morsomt å høre hva jentene deres sier, og deres rare påfunn… Kjenner jeg ler litt selv når jeg leser slike innlegg😅❤️

    12. Ønskeliste:
      -voksenklær (DIY)
      -redesign(av f.eks jeans)
      -enkle ting som selv barn kan sy, f.eks små vesker, toalettmapper, pung.
      Ellers liker jeg godt dine innlegg om kaniner, barn og hverdag. Du må gjerne dele en og annen bakeoppskrift også:)

    13. Savner veldig å høre om dronninga, bortsett fra det stor trives jeg med å følge deg og det du legger ut!😃

    14. Jeg er veldig spent på prosjekt brudekjole! Hvordan ligger du an? Hva ser du for deg? Kanskje du har skrevet noe om det tidligere, men skal jentene være brudepiker?
      Og hvordan står det til med dronningen? Og kaninene, nå som sommerferien er over? 🙂
      Har du sluttet på studier – evt hvordan går det med studiene?
      Jeg er veldig glad i å lese bloggen din! 🙂
      Ha en fin fredag – og god helg!

    15. Jeg er veldig glad i å høre om deg og forloveden din. Deres historie, innflyttingen i huset deres etc. Også historien om barna deres og hverdagen med de, spesielt hverdagsknnleggene med bilder av barna og dyrene er veldig gøy. I tillegg er dyi-innleggene dine utrolig bra, så gjerne mer av dette også, da typisk inspo til stue og barnerom og hvordan piffe opp et gammelt møbel f.eks 🙂

    16. Personelig er jeg ikke egentlig noen bloggleser! Men kommer alltid innom bloggen din når jeg setter meg foran symaskina! Jeg elsker syoppskriftene dine! 🙂

    17. Først å fremst vil jeg skryte litt over hvor flink du er til å blogge. Er en fast leser av deg.
      Hadde vært kjekkt om du kunne lagt ut fremgangsmåten på vognposene moren din sydde til jentene, den er så fin…

    18. Hei! Bloggen din er veldig fin og ryddig samtidig som du har varierte og velskrevne innlegg, noe som gjør at jeg titter innom med jevne mellomrom. Jeg liker veldig godt sy-innleggene dine, og disse har gjort at jeg gjerne vil prøve meg litt fram innen sying. Men jeg er ennå i startfasen, så jeg lurte på om du kunne legge ut flere nybegynner-oppskrifter som feks handlenett ol?

    19. Hej Stine
      Jeg kan bedst lide dine mønstre. Især “hverdagskjolen”er god. Jeg har nok syet den i 30 forskellige stoffer til mine tre piger.
      Tak for Bloggen.
      Venlig hilsen Lea

    20. Hei fina 🙂
      Bryllupsplanlegging er morsomt å lese når du er så kreativ.
      Vet det ikke skal være en typisk treningsblogg men det er jo blitt en del av hverdagen din? 😉
      Hva dere gjør for å få plass til alt, altså, dere har kanskje boder og gården men likevel… Smarte løsninger på oppbevaring. Vi kaster og gir bort i hytt og pine og likevel ikke plass til NOE. haha
      Egentlig hverdagslige ting sånn generelt:-)

    21. Syntes bloggen din er veldig fin som den er, med en god blanding. Men de innleggene som fenger meg mest er nok de som handler om jentene og hverdagen, morsomme ting de sier eller gjør:) DIY-innlegg og syoppskrifter er også hyggelig å lese, selv om jeg kun har prøvd meg på noen av de små prosjektene som var i julekalenderen for et par år tilbake:)

    22. – Hvilke innlegg liker du best å lese her inne?
      Er veldig glad i hverdagsinnlegg med historier om jentene. Du skriver utrolig godt! Er personlig veldig glad i strktur og orden i sakene, så likte veldig godt å lese om kleskoden til jentene (og andre smarte løsninger dere kommer opp med)
      – Hvilke innlegg savner du, og hva mangler?
      Hadde vært gøy med et innlegg om deg før tvillingene. Bilder fra evt. russetid og ja bare hva du drev med før 🙂 Har alltid vært inn og ut av bloggen din, og ikke blitt fast leser før nå i sommer.. Skulle gjerne lest et innlegg om hesten din, hva som var galt (og hvis du allerede har skrevet det; gjerne en link! ). Var hyggelig å lese at det var frem gang for å ikke så lenge siden, men forsto ikke helt hva som hadde skjedd…
      – Har du sett noen proskjekter som du kunne tenke deg et fremgangsmetode-innlegg på?
      “Sy for nybegynnere – 5 basic ting du burde kunne med symaskin”
      – Er det noen nye temaer som du synes passer inn her på bloggen?
      Synes det meste passer inn! Du er så flink til å skrive 🙂

    23. Hei! Jeg må si at jeg er stor fan av bloggen din og har lest den siden dag 1, selv om jeg ikke er mamma eller like kreativ som deg. Likevel elsker jeg å lese bloggen din og la meg inspirere og lese gode innlegg. Selv er jeg student og bor for meg selv, så en ting jeg ville lest mer om middagstips? Er tom for ideer så nye tips hadde ikke skadet. Lettvinte og enkle oppskrifter for amatører passer bra, men gjerne også litt mer krevende 🙂 øvelse gjør mester! stå på Stine, du gjør en god jobb.

    24. Jeg syntes du kommer med så mye bra og fint her inne jeg! Jeg liker veldig godt DIY innleggene dine. Kanskje du kunne delt noen middag/matoppskrifter også? 🙂

    25. Jeg har fulgt bloggen din lenge, men første gang jeg legger igjen en kommentar. Bloggen din er fantastisk å lese, jeg elsker at du er ærlig og jordnær! Hverdagsinnleggene og DIY-prosjektene er mine favoritter:)

    26. Jeg elsker innleggene om bryllupet og planleggingen! Også liker jeg å lese om barnas utvikling, tvillingfenomener og milepæler de når.

    27. Jeg liker aller best innleggene relatert til sying og annen DIY 🙂 håper det blir mer av det fremover når det blir mer innevær 😀

    28. Hei! Om det skulle være noe jeg savnet her på bloggen, må det være de enkle DIY innleggene uten så mye sying! Du er utrolig flink og sy og det merkes att du liker det, men det er litt fint med DIY uten sy og søm og😊

    29. Først vil jeg bare skryte litt av deg! Du er utrolig flink blogger og virker som en fantastisk mor. Jeg begynte og følge deg for ca seks mnd siden, men jeg har tittet en god del i arkivet. Da jeg selv har en liten guttebaby har jeg tittet mye på babymat oppskrifter, jeg liker også syoppskrifter (spesielt med film). Jeg liker naturligvis oppskriftene man også kan bruke til gutter. Tanker rundt barneoppdragelse, da jeg har mange av de samme tankene som deg. Jeg er også interessert i kosthold og trening, så slike innlegg er av interesse. Du virker som en meget strukturert person, så tips til hvordan du får hverdagskabalen til å gå opp med to, skjønne tvillinger hadde vært spennende. Ønsker deg en fin helg 🙂

    30. Jeg vil gjerne følge deg i bryllupsplanlegginga! Det er jo bare så koselig å lese 🙂
      Synes forresten du har en utrolig fin blogg, og det er supert at du er så ærlig!
      Hvordan går det forresten med Dronninga??

    31. Hei!
      Liker veldig godt hverdags innleggene dine jeg! Du er veldig flink til å skirve så historien om hesten din følgte jeg også godt med på. Hvordan hverdagen deres er er veldig ulik min egen og derfor fasinerer den hehe. Liker å vite om rutinene dine, tips til hvordan du holder ordnen, hvordan du holder motivasjonen oppe, hvordan du planlegger ting. Helt hverdagslige ting altså. Innlegg om dyrene dine er også kjempe gøy! Og kjærlighetsbrevene til barna dine er også så fint, får meg til å tenke på at kanskje jeg en dag hadde likt å bli mor også (hehe skeptisk til å arbeide for noen andre enn meg selv på dette punktet, huff er litt ego kanskje). Stå på! Syntes bloggen din bare er koselig å komme innom, har aldri gitt meg komplekser eller gitt vonde følelser på noen måte. Som jente er ikke alltid topplisten like inspirerende og fin men det er ihvertfall bloggen din! Er som å være på besøk hos noen, bare trivellig.

    32. Gjør det selv ting synes jeg er inspirerende 🙂
      For meg kan det være alt fra ekornhus og lekekasse til gode ideer man kan sy eller slikt 🙂

    33. Jeg har også tvillinger så jeg elsker innleggene om jentene dine. Vi har også et eldre hus som vi bor i og pusser opp litt og litt av gangen, så innleggene om huset liker jeg. Jeg syr også mye til familien min, da særlig til jentene, så innlegg om sy prosjektene liker jeg kjempe godt. Ellers er det de vanlige hverdagslige innleggene som man relatere seg til som er artig å lese😊

    34. Liker DIY, bryllup og innlegg om en typisk hverdag for deg (synes det er morsomt og søtt, på en måte, å leve om småtrasse gullunger;)
      Egentlig, så tror jeg ikke jeg har lest ett eneste innlegg som ikke interesserer meg. Tror du og jeg liker det samme. Dyr, barn, trening, mann og utfordringer underveis som mamma!
      Super blogger, men alt som er spennende å lese om på samme sted!

    35. Hadde vært artig med videoer, vlogg (filme en dag), video fra trening, spørsmålsrunde med svar på video.
      Vet dette er en blogg for å skrive, men det er gøy med en blanding 🙂
      Matoppskrifter, spesielt frokost, kvelds og mellom-måltider som du vil anbefale videre.
      Draw-my-life video eller i bilder hadde vært gøy å se 🙂
      Kanskje din kjære kan svare på spørsmål om deg? Se hvor godt han kjenner deg.
      Det var noen ønsker 😀

    36. Liker veldig godt når du skriver om dyrene dine, også sy-oppskrifter (ikke at jeg noensinne har vurdert å ta frem symaskinen som ligger og samler støv, men kanskje en dag!), og rett og slett bare hverdagsinnlegg 🙂 Når noen er så flinke til å skrive som deg, har det egentlig ikke så mye å si for meg hva du skriver, siden hvert innlegg uansett hva er godt skrevet 🙂

    37. En hilsen fra meg: Herlighet, blir helt rørt jeg 🙂 Men når det kommer til klesvaska så har jeg delt et par innlegg om hvor katastofisk jeg er på det! Haha, så ingen gode tips å komme med der dessverre 🙂

    38. Mary Anne Harring: Så utrolig koselig 🙂 Tusen takk 🙂 Vi har ikke hatt kalde nok dager til at jeg har tatt frem ullet enda, men jeg håper de passer en sesong til! De er helt nydelige, så tusen takk igjen for tiden du brukte på å strikke gensere til jentene <3

    39. Karoline: Planene er klare, men jeg kan nesten ikke dele selve kjolen før jeg har giftet meg i den 😀 Ellers blir det jo ingen overraskelse for BT <3 Jentene skal være brudepiker ja.

      Skal se om jeg kan få litt mer personlig inn 😀

    40. Emilie: Så utrolig koselig tilbakemelding å få 🙂 Vet du, bare vær ego du, det er nok veldig fint 🙂 Om du får barn en gang så får du ikke tid til det, så da er det bare å nyte det nå mens du kan <3

    41. Hei!
      Jeg blir så inspirert av alle diy og syoppskriftene dine! Så det må du fortsette med:) Håper det blir diy adventskalender i år også:) Gjerne mer av hobbyaktiviteter barna også kan være med på.
      Vil gjerne ha flere syoppskrifter på klær til gutter. Mange av oppskriftene du har lagt ut er kjempefine til de to guttene mine, så mer av det:)
      Du er så kreativ og flink! Takk for at du gir så mye inspirasjon og glede i hverdagen!:D

    42. Hei:)
      Elsker alt som hår under kategoriene tvillinger og speiltvillingene💜💜
      Er også veldig glad i dine daglige oppdateringer på snap. (Selv om det ikke får under blogg, kanskje???)💖💕

    43. Hei ☺ har vært veldig fornøyd med bloggen din, synes det har vært gøy å lese helt frem til du startet å skrive om trening. Vet det er en stor del av hverdagen din, men for min del passer det ikke inn ii hva bloggen din stod for. Kanskje du skal skrive litt mer av det du gjorde før? Lykke til videre

    44. Jeg tenker at DU må være den rette til å gi meg inspirasjon til hobbyaktiviteter med mine små barn på 2,5 og 4 år! Vi har ofte hobbyverksted, men alltid kjekt med ny inspirasjon! Noe som ikke krever snekring eller sying 👍👍 Det hadde vært stas det! Tommel OPP for topp blogg, så vær så snill ikke endre for mye!

    45. Lena: Det var en veldig lei tanke. Det er delte meninger om det, noen synes det er gøy med trening, og det er ikke slik at jeg kommer til å dele veldig mye treningsrelatert, men et innlegg nå og da 🙂 Hva mener du jeg skrev mer om før?

    46. Jeg liker veldig godt at bloggen din er variert. Trening, Stine, mammmalivet, sying, dyr osv.
      Det er 2 fremgangsmåter jeg kunne ønske meg. Det er 1.de rosa kåpene du sydde til jentene og 2. de skinnkåoene du sydde (morogbarn match).

    47. Hei😄 Må først og fremst bare si at bloggen din er helt fantastisk😍 Viss det var en ting jeg skulle ønsket mer av måtte det være de fantastiske gullkornene dine😄 De gir meg et smil om munnen på en dårlig dag😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg