1 – 2 – 3 !

Ny uke, nye muligheter!  – som dem sier. 

Ikke akkurat den beste startet på dagen når man bråvåkner til en skjærende sutrelyd som sier: “kan vi gå ned, kan vi gå ned, kan vi gå ned!”. Før jeg orket å åpne øynene sa jeg: “Det heter, God Morgen!”. “Kan vi gå ned!”, forstatte pipingen, “Vi er først nødt til å si God Morgen til hverandre før vi begynner å mase” sa jeg fremdeles med øynene lukket. Det ble stille i noen minutter før jeg hørte “God morgen mamma!” “God morgen, jenta mi. Skal vi stå opp og gå ned da?” 

En time senere var vi klare til å gå ut døren for å la den nye uken sette i gang for fullt. Det var bare en liten luftetur med hunden som sto i mellom den rolige helgen, og det travle barnehagelivet. 


/ jakke – Kappahl / antrekk – Zara / Adidas Originals her (annonselink) – 

Jeg starter uken med de litt trøttere gjøremålene: som å skrive ut regnskap til regnskapsfører, og gå i mellom haugetall av mail. 
Men når det er gjort er uken åpen for kreativitet og utfoldelse. Og når sant skal sies, så tar jeg en tur til svigermor for å skrive ut regnskap, så litt skravling er ikke helt galt et mandags formiddag. Og i mailboksen skjuler det seg alltid noen hyggelige mail. :D! 

Ønsker dere alle en fantastisk start på denne nye uken, som er den siste uken i sommermånendene for 2016! Nå kommer høsten, og det skal bli koselig. 
 


– Speiltvillingene på Facebook – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg