Skjedde dette på ekte?

Svigermor ringte, det var på formiddagen i går. Selvsagt skulle hun få lov til å stjele barna på en overnatting før ferien deres. Med en samboer som “aldri” har fri, og som så klart skulle jobbe litt ekstra i dag, bestemte jeg meg for å gjøre noe jeg ikke har gjort siden … aldri i mitt liv! 

Jeg kunne sove lenge, og sto opp 08:10! Det er i hvertfall lengre enn 05:10 eller 06:10. Kl 9 dro jeg på meg morgenkåpen og laget meg en frokost som ikke kan sammenlignes med en frokost med småbarn, som gjerne består i at brødskiven med gulost lukter makrell i tomat, og kaffen som er kald før den treffer leppende.  

Med mr. Mac og lovely Pinell har jeg hatt godt selvskap i å se en film på sengekanten med en frokost bestående av polarbrød med honning, og spekeskine med egg, grønnsaksjuice, nytraktet kaffe, norske jordbær, sjokoladekuler, yoghurtnøtter, og sjokoladepuddig med vaniljesaus. 

Det er bare en ting å si: AMEN!! 

Jeg unner ALLE mødre der ute, en morgen som dette. 

/Balsam for sjelen! 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

6 kommentarer
    1. Wooooow!! Jeg fikk seriøst vann i munn av tanken på en morgen uten at jeg føler meg halvveis blind pga tiden og barn som enten gråter eller som skal rope mamma tjue ganger til jeg svarer! Dette er virkelig definisjon av balsam for sjelen! Dette fortjener du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg