Fridag og journalistbesøk

Ingenting er som å få en ekstra “være-hjemme-dag” og få kjærlighet for pinne! – Det mener i hvert fall de to tuppene her. 

Vi startet dagen med at jentene så på tegnefilm og spiste frokost, mens jeg tok meg bryet til å stelle meg. Det hører med til skjeldenhetene om dagen, siden jeg ofte starter dagen med å trene. Da kommer jeg aldri i mål med sminken etterpå. Jeg går som regel rundt med bustete hår, og ingen sminke eller litt sminke under øynene, i stedet for på øynene. Men det fungerer helt fint for meg, og er jeg for svart under øynene tar jeg bare på solbriller når jeg henter barna – problem løst. 

Men siden vi fikk besøk av både journalist og fotograf i dag klokken 10, følte jeg for å ikke se ut som om jeg nettopp hadde stått opp. Her har vi snakket om solkrem i dag, og jeg gleder meg til å se bilder og tekst i VG-Familieliv når det er klart. 

– Verdens fineste tullejenter – 

– Ha en fin fin dag – 


– Speiltvillingene på Facebook – 

3 kommentarer
    1. Er fint å bare gå slik man selv vil noen ganger, nå har jeg gått uten sminke i flere dager uten å egentlig bry meg om å sminke meg..men idag følte jeg for å bare sminke meg for å bare gjøre noe,haha.
      Så fine jenter du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg