Pluss to, dobbelt så gøy!

På Haugan Gård nytes nok en solfylt sommerdag, og i dag er vi så heldige å få låne Solveig og Anton, min søsters barn. De bygger hus, og er travelt opptatt med det, så jeg synes det er helt ok å være til hjelp som “barnevakt”. Det betyr egentlig at så lenge jeg passer på at de fire små får mat, drikke og solkrem, så kan jeg for resten ligge rett ut og nyte solen. 

Pluss to, gir enda bedre rollelek, for selv om O og O er gode venner, krangler de en hel masse, så da letter det litt på trykket å være flere i leken. 

Solveig hadde også med ansiktsmaling i dag, så jeg fikk virkelig bryne meg med malekosten på små ansikt som synes det er litt vanskelig å sitte stille. 

Men søte ble de. Ikke rart, det er de jo uansett om de er seg selv, med ansiktsmaling eller søle i ansiktet. 

Nyt lørdagen! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

14 kommentarer
    1. Så gøy, Kos dere masse 🙂
      Her sitter jeg å leser til eksamen isteden av kose meg med det fine være 🙁

    2. Hei!
      Hvor lenge sov jentene da de var 2 mnd? Jeg har tvillinger, 6 uker, og de sover med ca 2-3 timer mellomrom. Vi mater altså hver 3 time og matingen varer som regel i 1 time. Noen ganger bruker vi 1,5 time da jentene ofte bruker lang tid på å få opp rap.
      Når blir det bedre? Var dine samkjørte? vekket du jentene for p mate eller matet du de ettersom de våknet. Hvis den ene våkner, vekket du da den andre også?

    3. Du er flink! Flotte tegninger i ansiktet på de små 😀 Beundrer deg, du er en flott mamma og utrolig kreativ! Stå på, Stine 😀

    4. For et nydelig trekløver! Og så stor Anton er blitt! Jeg synes han nesten akkurat ble døpt jeg 😛 Men jeg skjønner jo at det er en stund siden 😉 Nyt resten av helgen 😀

    5. Finnes det egentlig noe du ikke kan?! Skrive,sy,tegne,diy prosjekter av forskjellige slag! Pluss en hel del andre ting! Jeg er målløs!!!

    6. Hei du har veldig søte tvillinger<3
      liker bloggen din!
      Hadde betydd virkelig om du så til bloggen min Ønsker en fin fremtid men aller først trenger jeg litt kommentarer<3

    7. Det må være den tydeligste ansiktsmalingen jeg har sett noen gang. Spesielt enhjørningen var superfin. Hadde vært stor suksess hos fireåringen her hjemme 🙂
      De var kjempesøte alle tre 🙂

    8. Silje: 2 mnd ja. Vel jeg kan ikke si jeg husker nøyaktig det, men siden jentene var prematurfødt skulle de ha mat ganske ofte. Derfor måtte jeg vekke de om natten, men jeg trur de var rundt to mnd da jeg ikke vekte de om natten lengre. Da fikk de siste pupp kl 23, så våknet de mellom 6-7, fikk pupp og sov videre til omtrent 10. Spiste hver 2-3 time på dagen, de brukte 15 minutter på det og sovnet etter puppen.

      Mine var samkjørte, noe jeg var fast bestemt på å få de til å være. Så ja, jeg vekte den som sov om den andre våknet og var sulten. Det anbefaler jeg på det sterkeste! Hvis ikke blir det lite tid til deg, og da kommer du til å bli ubersliten. Gi mat samtidig, så samkjøres de automatisk mye lettere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg