Back on track!

Men bare så vidt.. 

#hverdagsoppsummering 😉 

Det pleier ikke å være noen problem å glemme å sette på vekkeklokka, for jeg har stort sett to pålitelige vekkeklokker på naborommet. Men de to vekkeklokkene mine satte ikke i gang vekkingen før klokken 9 i dag. Med andre ord et par timer senerene enn planen var.

Helgen har vært strålende, men regntung. Jentenes pappa har vært på guttetur, så vi tre har vært alene hjemme. Vi har fått vært med mye familie og hadde overnattingsbesøk av min venninne, for på helger der været ikke er bra, er det greit å finne på litt så ikke kjedsomheten tar over og lager dårlig stemning. 

Jeg gjorde forsøk på å skrive et par innlegg, men tapte rask leken da jeg ble den kjedelig mammaen. Derfor får dere ha meg unnskyldt. 

Lørdag formiddag fikk jeg snekret på kaninvillaen, og selv om det er mye igjen, rykker jeg stadig fremover. Endelig begynner fingeren som jeg klemte i bildøra og bli hakket bedre, det dunker i hvertfall ikke like mye, og selv om jeg er svært redd for å dunke til noe med fingeren, tørr jeg å la hånda støtte opp og hjelpe til når det er behov. 

Siden det er snart sommer, har jeg kjøpt en rekke nye stoffer til nye syoppskrifter på sommerklær, dette prosjektet ble et av mange som ble utsatt da jeg knuste fingertuppen. For det er neimen ikke speiselt enkelt å jobbe med hendene når den ene fingeren ikke vil være med på laget. Denne uken håper jeg på å få tid til å tegne opp nye mønster å komme i gag med syingen igjen! 

Kaninungene kommer også denne uken, så vi har mye spennende i vente <3


– Speiltvillingene på Facebook – 

11 kommentarer
    1. Blir bra med nye syinnlegg! Vet akkurat hvordan du har det med den fingen…. Klemstret 3 stk lille julaften på ferjen til Stavanger i fjor og var ute av spill hele julen. Faktisk frem til sånn en måned siden kunne jeg fortsatt merke smerter og stivhet, men tror jeg bristet et ledd også. Den verste smerten går over etter 2 uker. God bedring, men husk å bevege den litt også for det hjelper.

    2. Gleder meg,gleder meg masse:-) Uff så dumt med fingeren din og så vondt, helt utrolig hvor mye en finger kan ødelegge for oss til tross for at vi har 9 som fungerer? Har prøvd det og følte meg ganske hjelpeløs. Ha en fin dag og god bedring.

    3. Hei, e lurte bare på en ting. E kjøpte sony a5000 etter anbefaling fra deg, men e lurte på om du har kjøpt fjernkontroll til å ta bilder med når kameraet står på stativ og eventuelt hvor du har kjøpt den? E har lett overalt men e finner ikke 🙂

    4. Maiken: Aiaiaia.. Det hørtes ikke godt ut! Jeg har heldigvis ikke tatt noen ledd, bare tuppen, men den er jo svært hoven enda, så det banker og er stivt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg