I siste øyeblikk!

Jeg og tid er to ord som ikke klinger veldig godt sammen, jeg ender hele livet mitt opp med å være litt sent ute. I skrivende stund sitter vi på toget til Kristiansand for en langhelg i Dyreparken. Klokken var passert midnatt før jeg begynte å pakke i går kveld, med andre ord: typisk meg. Jeg trur alltid jeg har veldig god tid, men det er før jeg innser at jeg begynner å få det skikkelig travelt. 

Det kan jo ha noe med at jeg ofte finner ut at jeg skal gjøre noe ekstra i siste liten. I går måtte jeg en rask tur innom Stoff&Stil på grunnlag av et nytt faneprosjekt jeg har påtatt meg. Jeg klarte ikke la være å ta med litt ekstra stoff til jentene og meg, for vårkåpen min har den siden vært langt forbi utslitt. 

Så da tenkte jeg like så greit: hvorfor ikke sy tre nye kåper før jentenetur !  Det bestemte jeg meg for midt på dagen i går. Jeg kjøpte også med meg mønster fra Stoff&Stil på en “enkel” kåpe til meg selv, jeg tegnet den om i størrelse tre år slik at vi nå er de tre musketerer i lik frakk. 

Litt travelt, men kåpene ble ferdige og toget rakk vi 🙂 

– Kristiansand neste 😀 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

26 kommentarer
    1. Såå fine dere er! Kos dere masse i dyreparken😀Er nesten vokst opp der, hehe.. Vi hadde årskort hele oppveksten min. Husker det var like gøy hver gang!
      Og for noen nyyydelige jenter dere har! Ønsker meg tvillinger selv, det ser så herlig ut 🙂

    2. æææ, den var helt nydelig!! Du er så flink, fikk veldig lyst på en slik jeg også nå haha 🙂

    3. Herregud så tøfft! Disse skulle du designa og starta opp nettbutikk, lik til mor og datter.. Jeg hadde vært første kjøper!!

    4. Altså… jeg har ikke ord! “Jeg trengte en ny kåpe så da bare sydde jeg en likesågreit. Også lagde jeg to små i tillegg, sånn i farta ” 😉 Bøyer meg i støvet for deg, Stine. Du er RÅ!!

    5. Nydelige jakker!!! 😍
      Har du brukt mønsteret som heter bare Frakk og lagt til egne lommer? Hvilke stoffer er brukt😍? Ble helt forelsket i den kåpen, du er fantastisk flink!!😃

    6. Maria: Har ikke nummere på stoffene for meg her og nå, men nei da er det nok ikke den, for denn hadde slike lommer. 🙂
      Har brukt ull og falskt skinn

      Veldig god vårkåpe 🙂

    7. Hei 🙂 så nyyydelige kåper, og nydelige jenter! Jeg lurer på om ullstoffet og mønsteret ligger ute på nettbutikken til stoff og stil? Du er veldig inspirerende! Og er det hette på barnekåpa?
      Tusen takk for at du deler alt som har med søm og gjøre, takket være deg så begynte jeg for 1 1/2 år siden, å sy klær selv! Har fulgt deg siden du begynte å blogge, da du var en stor inspirasjon for meg, som da var 20 år, gravid og følte seg litt hjelpesløs akkurat der og da. Men du beviste for meg at å være ung mor, det går an! Takk for at du hjalp meg til å ba tro på meg selv, og sikkert mange andre unge mødre.
      Mvh Kjersti

    8. Kjersti: Tusen takk 🙂 Det vet jeg dessverre ikke, jeg finner ikke kvitteringen for øyeblikket. Ikke hette på kåpa, bare på genseren under 🙂

      Så koselig tilbakemelding å få, tusen takk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg