Mitt første digitale mønster

I går kveld ble jeg sittende ved mr. Mac i selskap med brus, sjokolade, nøtter og litt popcorn som min kjære lagde til oss. Jeg kan ikke si at mønsteret ble tegnet i en fei, men nå har jeg altså blitt ferdig med mitt første digitale mønster! Og senere vil det spare meg for tid, siden alt jeg trenger å gjøre er å skrive ut mønsteret om jeg trenger det – om det så er at jeg skal sy til en ettåring, eller en femåring 😀 Luksus! 

Mønsteret har mange deilig farger, men min skriver hadde vel egentlig bare blått-blekk igjen! Haha, blått eller rosa, et mønster er det, så nå gleder jeg med til å ta det i bruk for første gang. 

Dagen i dag blir allikvel ikke tilbragt bak symasinen, da jentene skal feire sin bursdag med familien i morgen. Så nå er de begge på besøk hos farmor, og jeg må bli igjen her og vaske hus og bake kaker mens mannen er bak låven og hogger ved til neste vintersesong. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

10 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt! Gleder meg til å teste😊 Vil du etterhvert legge inn digitale maler på det du har sydd før?? Hadde isåfall vært veldig kjekt!

    2. Wow elsker det 😃 Hva slags program bruker du for å gjøre det der😃? Håpet du kan legge ut mønster opp til 7 år også☺?
      Og om du eventuelt kunne lagt ut gutteklær også? Har ei jente på snart 5 og en gutt på snart 6 skjønner du 😊 Må si du er god 😉

    3. Hei Stine. Jeg har aldri kommentert på en blogg før.
      Men jeg har fulgt deg og de søte jentene dine en stund, så nå var det på tide. Vil bare si tusen takk for fantastiske syoppskrifter. Det du gjør er virkelig inspirerende. Gleder meg skikkelig til digitale oppskrifter. Det er jo en skikkelig luksus:)

    4. Så spennende! Du er jammen flink!
      Er det sjanse for at du gjør det med mønstre du har lagt ut/delt på bloggen tidligere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg