Tar helgen i Vilnius

I dag reiser vi til den sjarmerende byen Vilnius i Litauen. Jeg har aldri vært der, så jeg gleder meg vanvittig mye til å se og føle den gamle historiske byen. Turen skyldes mine fantastiske svigerforeldre som ved hvert 2. år tar med hele firmaet på en reise. Denne gangen er det altså til dette smykke av en by.  Barna skal tilbringe helgen hos mamma og samboer og gleder seg stor til det, selv om de gjerne kunne tenkt seg å være med å fly.

Det skal bli godt å få nok en helg med den fineste mannen jeg vet, og selv om det antagelig blir litt gravermaskin-snakk, så har jeg bodd med en av dem så lenge at jeg i alle fall kan jatte meg på “samme språk”.  

Jeg blir helt mo i knærne av å tenke på hvor mange flotte destinasjoner det finnes rundt om kring på denne kloden, det er ingen tvil om at jeg må reise mer ! 

Til slutt vil jeg bare ønsker dere alle sammen en riktig god helg! – Det skal i hvert fall jeg ha 🙂


– Speiltvillingene på Facebook – 

17 kommentarer

Siste innlegg