En serie comfy penklær

Den fire dager lage helgen har vært alt annet enn avslappende. Med to syke barn på to forskjellige netter kjenner jeg at kaffe er det eneste som får meg til å våkne denne morgen. I går kveld var det mannen i hus som sto for tur, men i og med at jeg ikke maktet en våkennatt til, fikk han sove på gjesterommet og holde hodet over bøtta selv. 

Jeg har allikevel fått gjort en del, blant annet har jeg sydd ferdig en serie – dame, jente og gutt – som jeg har lyst til å vise dere. Jeg har sydd denne serien i håp om at det skal blir høstens kolleksjon fra Virre Vapp by Stine Skoli. Denne gangen er det er stor variasjon fra mine tidligere kolleksjoner. Jeg har lagt stor vekt på at klærne skal være komfortable, de skal gi barna full bevegelsesfrihet, og samtidig passe til flere anledninger. Jeg synes jeg har kommet frem til en serie for dame, jente og gutt som kan benyttes både til hverdag, men også til en familiemiddag eller lignende. 

Stoffer er ikke valgt ut, så bildene svarer ikke helt på sluttresultatet. Det er altså modellene som er viktige her.

Jente – modellen jeg valgte kommer av den utrolig gode responsen jeg fikk da jeg sydde samme modell tidligere – denne kjolen er litt for stor, så den blir lik som de jeg sydde til jentene tidligere (som dere ser i lenken over).

Gutte – modellen har som mål å matche søsteren sin. Mønsteret på genseren er derfor likt, men genseren mangler så kart skjørtekanten. Jeg har sydd på sløyfer på begge barnemodellene for å sette en liten ekstra pyntet detalj til klærne. Buksa er en for-seg-gjort joggebukse av den grunn at jeg ønsker å bruke lignende stoffer som en rød tråd. I tillegg blir buksa veldig behagelig for aktive barn. 

Dame – modellen er første modell jeg syr til voksen i kolleksjonen min. Jeg smilte bredt da flere ønsket at jeg også kunne lage klær til voksene, og da jeg delte mine nyeste to kjoler var den grå en storfavoritt hos flere. Denne kjolen matcher barna sine, og selv mener jeg at en slik kjole er den perfekte kjolen til diverse anledinger, på jobb eller bare hjemme av den enkle grunn at den er fantastisk å ha på.

 

Nå trenger jeg alle deres hjelp! Vær så snill og kom med en tilbakemelding på kolleksjonen, jeg tar i mot alt av ris og ros, og håper dere vil hjelpe meg med å lage den perfekte høstkolleksjon. 
Fortell meg også om deres fargeønsker på klærne 🙂

– Speiltvillingene på Facebook – 

78 kommentarer
    1. Jeg ELSKER kjolen din, og kunne virkelig tenke meg den selv, både en gravidversjon nå, og den du har på til senere 😉 helt nydelig er den. Jeg har ei jente på straks 3 år og syns både jente og gutteklærne er både nydelige å se på, samt at de ser ut som de er gode å bevege seg i for små og store barn.
      Spent på å se hvordan kolleksjonen din evt blir seende ut! Jeg er overbevist!;)

    2. Flink igjen👏👏👏skulle ønske jeg var 30 år yngre👍👍eller at det kommer noen barnebarn snart👍👍må nok legge møllkuler i skuffen der strikkeplaggene til baby ligger😂😂😂 Stå på , dette er jo knallfine modeller😊😊😊

    3. Elsker det!! Spesielt kjolen din! Joggebuksa var flott, men kanskje den kunne hatt litt mer detaljer? Evt at lommene viser litt mer når du ser den foran?

    4. Hei! Jeg likte egentlig fargene 😂 men det hadde sikkert Vært fint med farger også 😉
      Er bare spent på hva str blir, ville kjøpe klær fra kolleksjon i høst, men det var bare små str, så da ble jeg litt skuffa… 2.5 åringen min er laaang 😅 og ønsker store str til gutten også, for også store barn liker bevegelig penklær så spent på hva du tenker 😊

    5. Hei Stine
      Så stilig og delikat kolleksjon! 👏 likte mørk og lysgrå sånn som du hadde det! Til min gutt ville jeg kanskje hatt en salgs blåfarge til grå bukse! Eller brunt det er også nydelig. …stå på videre! Du er god!!!!!

    6. Disse er perfekte!! 😄 Elsker både modell og stoff! Håper de kommer for salg i dette stoffet også. 😄

    7. for min del, som guttemamma, var gutteantrekket kjempefint, men sløyfen var litt vel mye. en brystlomme ala en skjortelomme (om du skjønner) hadde vær mer min smak 🙂

    8. Syns det var kjempefine sett og jeg syns faktisk både fargene og stoffet du har brukt var veldig fine 😊

    9. Kjempefine klær. Du er utrolig kreativ og flink. Jeg likte både gutte og jentemodellen, samt din egen kjole. Kunne kjøpt alt.. 😍 Om jeg skal komme med en liten bemerkning; så må det være sløyfen på jentekjolen. Synes kjolen hadde vært penest uten sløyfe. Den er så fin med rynker på skjørtet,samt at den er tofarget der, så jeg personlig synes det ble litt mye med sløyfen i tillegg.
      Lykke til, jeg håper å se disse klærne i butikken 😃😃😃

    10. Herlighet Stine!! Du er jo kjempe flink!! Jeg synes at du ikke trenger å gjøre noe med denne kolleksjonen, altså at du kan bruke det samme stoffet:D Jeg synes at de var kjempefine, og at de bør være slik de er nå<3

    11. Jeg synes faktisk den kolleksjonen var fin som den er jeg ☺ med farger, stoffer og hele pakka!

    12. Hej🌺
      Vilka fina kläder du har sytt till dina fina flickor och till dig själv!
      Jag är gift med Anne-Gretes kusin Ove 😊
      Klänningen du har sytt skulle passa till Nike, Princella Oves barnbarn, Nike är 6 år och Princella är snart 3,5 år.
      Färg förslag : Blå, rosa, lila och den färgen du har sytt i.
      Vad kommer priset att vara på klänningen?
      Mvh Eva Nielsen och hälsa så mycket till Anne-Grete 😘

    13. Så utrolig flink du er. Synes klærne var veldig fine og pent laget. “Joggebuksa” er ikke noe jeg ser på som en typisk joggebukse, men en bukse små barn fint kunne brukt i familieselskaper og lignende, både jente og gutt. Begge kjolene er veldig fine og jeg kjenner jeg ønsker meg den du har på deg, selv. Når det kommer til farger så går jo grått til så mangt, så jeg synes absolutt det burde være et alternativ, men det hadde også vært litt gøy med noen vår/sommerfarger, typ en dus rødfarge eller rosafarge ☺️
      Dette er dog kun min personlige mening, og jeg har veldig liten peiling på det å sy, men jeg er veldig glad i farger, da 🙈

    14. Hei!
      Jeg elsker at du også lager dameklær iblandt også! Kjolen er kjempefin, men lurer på om det hadde vært finere om du hadde gjort omvendt. Altså hatt stram overdel og ha rynkene på skjørtet istedenfor? 🙂 Jentekjolen er supersøt og jeg falt helt for den første gangen du lagde de! Syntes kanskje guttemodellen ble litt kjedelig i forhold til jentemodellen. Jeg er ikke helt sikker på hva du kunne gjort annerledes, men genseren ble litt kjedelig syntes jeg.. Buksa ble veldig kul da! Må få avslutte med å si at du er utrolig flink uansett! ♡♡
      Samtidig som jeg skriver vil jeg gjerne spørre om en ting. Den første jumpsuiten du hadde i kolleksjonen din og den forrige du hadde, ligger det oppskrift på dem inne på bloggen her? Jeg er så lei meg for at jeg ikke rakk å bestille dem og har så utrolig lyst til å prøve å lage dem selv. Hva slags stoff var dem laget av? Kan man bruke fast stoff på de? 🙂
      Klem Camilla ♡

    15. Eg må si at eg likte modellene veldig godt, vikig med komfortable men også fine klær til små og store. Man føler seg mer vell og kan også gjøre ting uten at det er ubehagelig. Her blir det litt for ofte joggebukse når man er hjemme for min del, kjolen du har sydd til voksen er virkelig noe eg kunne brukt hjemme og når man skal noe 😊😊
      Jente modellene er også noe som hadde passet min jente ypperlig, hun er veldig aktiv og det er derfor bedre med behagelige klær, men hun er også veldig glad i kjoler og skjørt, så skjørte kanten nede gjør at hun føler seg fin samtidig 😃
      Guttemodellen kan eg ikke si mye om da eg ikke har gutt selv og vet ikke helt hva gutteforeldre leter etter i klær 😊
      Kan eg spørre hvilket stoff du har brukt i kjolen til voksen?

    16. Nydelig kolleksjon 🙌🏻 har selv en liten gutt som jeg vet hadde elsket gutteklærne! Personlig ville jeg hatt litt smalere ben på buksen, men det er hva jeg synes. Fargene er superfine og jeg skulle gjerne hatt den kjolen til meg selv! 😬 Du er råflink!

    17. Utrolig fine klær. Eneste jeg ikke liker er sløyfene,men det er smak og behag. Ser også ut til¨ å være deilig stoff de er sydd i. Viktig at barneklær er komfortable å ha på, noe disse ser ut til å være. Kjolen din er råkul.

    18. Er mamma til ei jente og tre gutter. Syntes de klærene var kjempe fine men på den gråe genseren ville ikke jeg ha hatt en sløyfe. Jeg syns det gjorde gutte modellen litt vel feminin. Dette er såklart smak og behag.

    19. Barneklærne er superfine!
      Den grå kjolen er også fin, men jeg ville ikke brukt den, for jeg har litt mage… og da hadde jeg nesten sett gravid ut. Men om du også lager en kjole som skjuler magen, så er jo alle valg der =)

    20. Dette blir nok kjempe bra! Jeg har gutt og hadde absolutt bestilt denne modellen. Jenteklærene var også nydelig! En ting jeg ønsker å kanskje forandre på er sløyfene. Det blir kanskje litt for mye 🙂

    21. Om en overflod av tid skulle komme vår vei (evt lørdagskveld med symaskin) ønsker jeg meg skikkelig å lære meg å sy den kjolen! Perfekt på jobb da gitt 😃👌🏻

    22. Kjempefine klær! Likte fargene også. Men kanskje du kunne prøvd å sy buksa uten “lokk” over lomma:)

    23. Hei,
      Synes kolleksjonen er veldig fin (også i de fargene som er).
      Jentekjolen er kjempefin og passer i alle farger mener jeg, men kanskje noen lune farger hadde vært fint siden det er en høstkolleksjon: dyp rød, dyp grønn o.l. eller blå. Men sennepsgul sløyfe eller noe.
      Jente/guttesettet: til jente kan man jo ha kant nederst på genseren? Fargevalg samme til jente, men kanskje heller grønn og blå for gutt. Eller gråmelert som er. Absolutt komfortabelt og fint.
      Damekjole: jeg ser jo at du er lang, det er jeg også, men hva med å tilby den også i en størrelse lengre? Mitt evige problem med kjoler (og jeg er som deg – jeg bruker A-L-D-R-I bukse) er at de blir for korte. Jeg er normalt bygget, men har ganske stor rumpe, og for derfor aldri kjøpt ting med mindre jeg går opp to str og syr inn i overkroppen, eller går ut på gaten som en prostituert. Den er utrolig lekker på deg, men jeg kunne aldri kjøpt den da jeg desverre trekker litt mer rundt rumpe og pupper og dermed blir den nok for kort for meg.
      Fargene på den synes jeg kan være ALT. Jeg synes spesielt sånn sennepsgul er fint til høsten, og en sånn melert type av det ville jo blirr amazing. Rød. Blå. Vinrød. Flaskegrønn. Har selv sydd et skjørt i den gråfargen (muligens samme stoff), somjeg er veldig fornøyd med. Stripene gjør det så elegant!
      Ha en fin dag.
      Du er et flott, sunt og imponerende forbilde.

    24. Hei! Jeg heier på deg og har veldig lyst til at du skal lykkes med det her. Jeg likte ikke helt denne kjolen. Kanskje fordi den var litt for stor, sånn som du sier selv. Hvis skjørtedelen “flyttes” lenger opp? Men jeg synes helt klart at kjolen kan bli veldig fin, særlig med sløyfen. Hadde vært artig å se kjolen i grå/rosa farger. Og gutteklærne i lysere farger også, lysere blå og grå? Men jeg synes det er veldig tøft at jente og gutteklærne matcher i både stil og farger👍

    25. Ååh så fin kolleksjon!!
      Du må veldig gjerne begynne å selge klær til voksne. Den gråe kjolen er veldig fin å se på, også ser den utrulig behagelig ut! Jeg kommer til å kjøpe den om den blir med i kolleksjon 😀

    26. jaaaa!!! og gjerne i de fargene og stoffene du har der! 🙂 MEN, enten dropp sløyfa på guttemodellen, er Gjør at det går Ann å ta den av, jeg kommer ikke til å kjøpe den hvis den har sløyfe som sitter fast – Hilsen mamma til to gutter;) men ellers var de kjempefine, kommer til å sikre meg både kjolen til meg selv og antrekk til småkarene;D

    27. Det var en fin kolleksjon!
      Den gråe kjolen til dame ser utrulig behagelig ut, og en kjole man kan bruke til veldig mange anledninger. Pass bare på at den ikke blir så vid helt nede på skjørtet, det ser ikke like pent ut og er litt irriterende (når det skjer på kjoler).
      Fargen bør du ihvertfall ha i grå 😀

    28. Både kjole og genseren er noe jeg hadde brukt mye på min datter.
      Stoffet er super kult.
      Lommer på bukser er noe jeg syns er tåpelig å ha på småbarnsklær
      Det er ubehagelig med knapper og ekstra sømmer. Ellers en fantastisk kolleksjon
      Jeg vil gjerne ha mønter på alt ❤️😍

    29. Her i huset er det Argi+ for alle penga som gjelder 🙂
      Kaffe ble slått fort når jeg endelig fikk øynene opp for Argi+ 🙂
      Syk snuppe her også for tiden, første gang hun er syk så jeg kjenner litt ekstra på det i mamma hjertet <3
      Håper du får en frisk uke 🙂

    30. Tipp topp tommel opp👍🏻 likte veldig godt buksa, ( har 3 gutter..) og jeg er veldig enig i at kjole er det beste og ha på seg, selvomjeg ikke kan gå i den du har laga der, fin på deg , men for meg i str elefant må jeg ha en annen fasong… 😊😊😊

    31. Du er så flink! 🙂
      Men om jeg skulle forandret på noe ville jeg kanskje gjort sløyfene mindre og ikke så høyt opp i halsen? Og på guttemodellen kanskje bytte sløyfa me lomma som er på buksa for å ta opp den igjen? Synes modellene var kjempe fine og veldig bevegelige 🙂 synes også stoffvalgene er veldig fine, trenger jo ikke alltid være rosa of lilla 🙂

    32. Jeg likte de kjempegodt, bortsett fra sløyfene. Men det er min smak, jeg er ikke så glad i så store sløyfer på klærne. Ellers er det absolutt noe jeg kunne tenkt meg. 🙂

    33. Flott! Synes klærne ser utrolig goa å på seg. Jeg liker modellerne og fargene veldig godt 🙂 Synes kanske at sløyfen på jente-kjolen er litt vel stor. Tror det kommer å bli en fin og behagelig kolleksjon, lykke til!

    34. Kjempestilig! Men håper sløyfene er avtagbare, kan se for meg dem etter litt for mange familiemiddager med mat overalt.

    35. Veldig fine klær som passer supert til barnehagen også 🙂 De ser ihvertfall veldig behagelige ut 🙂
      Sløyfen kunne vært droppet på guttemodellen, evt hatt knapper? (Slik som det er på baklommen på buksa?) Noe ala bestefar trøye kanskje. Sløyfen på jentemodellen kunne vært noe mindre, tenkte om den skal brukes i barnehagen og de skal ha en fleece/ ullgenser utenpå 🙂 Fargene grå og marine funker bra sammen 🙂 en annen variant er f.eks noe av det samme du hadde på den hele buksedressen med beige/turkis? Eller grå/turkis. Håper isåfall at klærne blir opp til en stor str da jeg har en 6 åring også 🙂

    36. Så utrolig flink du er Stine!:) Alt var nydelig! Klapp på skuldra! Hvordan du får tid til alt du gjør lurer jeg virkelig på.

    37. Syns sløyfen på gutte modellen var litt for feminin.. Hadde kanskje vært kult med slips isteden 😊

    38. Kjempeflotte klær til liten og stor😊Likte veldig godt sløyfen på kjolen, men ville kanskje droppet den på gutteantrekket? Hadde blitt mer anvendelig i bruk da, og ikke kun til selskap o.l. 😊 Kjekt å kunne kle barna fint i hverdagen også😊

    39. Hei. Så kjekt med matchende antrekk til gutt/ jente. Det blir mine tvillinger veldig glade for. Likte antrekkene godt. Men ikke den sløyfe biten. Alt for dominerende med den på kjolen. Hadde vært finere med en mye mindre på siden. Og ikke på gutten. I så fall må det være mulig å sprette den av. Grunn nok for å droppe den hvis ikke. Men det er meg da. Ellers så må jeg si at det er kjekt å følge deg med alt du foretar deg☺

    40. Syns voksenkjolen din er superfin, og sitter veldig pent på deg! Et lite tips er hvis du skal satse på et marked med mammaer er å evt vurdere en modell som ikke sitter så trangt over magen, siden ikke alle er like heldige med kroppsfasongen som deg hehe. Men man kan jo ikke treffe alle alltid heller da. Og ellers ser klærne veldig deilige ut 😀

    41. Så flotte klær! Synes de er kjempefine, og kjempegøy å kunne matche med barna sine 🙂 Det eneste jeg tenker er at sløyfa på jentekjolen er litt stor; vet at jenta mi ville syns det er plagsomt med ting som er i veien når hun leker og spiser, og det hadde gjort at jeg hadde brukt kjolen kun til fest. Kanskje den kunne vært avtagbar?

    42. Så utrolig flott! Joggebuksen så litt mer “hverdags” ut enn resten, men skikkelig stilig!
      Jeg synes du kan bruke sterke farger! Gul, oransje, rød, grønn. Jeg liker veldig godt barneklær som er fulle i farger og ikke bare èn “jentefarge” og “guttefarge”.

    43. Dette var veldig morsomt! Jeg har gutt og jente og tenkt på noe lignende du har kommet fram til her. Jentemodellen er kjempe fin og jeg hadde sånne kjoler da jeg var liten. Så sånn skal jeg sy til minstemann. Guttemodellen så elsker jeg lomma på rumpa, men litt usikker på genseren siden den skal kunne brukes på familiemiddag. Sløyfa piffer den opp og gjør den fin, men synes genseren er for bred sammen med en joggebukse. Jeg hadde kanskje prøvd meg på en smalere genser, noe alla bestefartrøyene.. Men smak og behag 😉

    44. Jeg synes klærne var kjempe fine, men hadde aldri kjøpt et klesplagg med sløyfe på til gutta mine. Jeg føler at med feks sløyfer og hjerter blir det fort veldig feminint uansett farger, stoff og snitt. På bildene ser du ikke sløyfa på genseren på de første bildene og jeg tenkte: ja takk. Men etter å ha sett bildet med sløyfe ble det dessverre: nei takk.

    45. Hei!
      Så bra – og jeg var en som ønsket meg sånn grå kjole, så håper den kommer i xs😊 kjolen til jente skal også da kjøpes – fasongen er den beste på kjoler for små aktive jenter. Helt personlig er jeg ikke så glad i sånne påsydde sløyfer…. De blir lett litt dillete, i veien og krøllete etter vask (for meg som ikke gidder stryke hele tiden), men det er jo min smak …… Ender ofte med å klippe sånne av😬 men om du hadde laget den mye mindere og festet den på skrå i halslingen på høyre eller vestre side tror jeg den hadde blitt fint😊
      Gutte antrekket var også fint og tøfft….. Her var sløyfen mer passende, men tror der blir like fint uten🙈
      Gleder meg til dette kommer for salg – jeg skal handle 😊 lykke til🍀

    46. Veldig fine klær💛Du er så flink! Jeg personlig ville likt det bedre uten sløyfene-både på jente utgaven og gutteutgaven(som vel så bra passer til jente forøvrig). På jenta ble den litt for stor, og til gutten litt liten(men jeg ville hatt uten, som til mor)
      god bedring i heimen!

    47. Wow! Så utrolig fine klær! Du er dyktig altså! Jeg synes dame og jente modellen var nydelig. Gutt- der likte jeg buksa men det ble noe rart med den sløyfa foran. Har selv to små gutter og ville ikke puttet på de den genseren! Den ser litt feminin ut på en måte. Veldig fin på din jente da :)) Håper du liker tilbakemeldingen min, mener ikke å være frekk eller noe! Synes du er utrolig dyktig!
      Må også takke deg for innleggene dine om celleforandringer! De var veldig informative og fine og lese! 🙂

    48. Utrolig fin kolleksjon 🙂
      Artig med matchende for jente, gutt og mamma ::
      Spesielt for de med tvillinger som er en av hvert kjønn….
      Stoffene og passformen ser deilig ut å ha på seg 🙂

    49. Kolleksjonen er kjempefin! Nå er jeg da en ungdom så jeg har ikke noe fargeønsker til barnekolleksjonen. Men til voksenkolleksjonen tror jeg det hadde vært fint med litt “spreke” farger. Gult, oransje, lilla, rosa 🙂 Er så mange som bruker “triste” farger hele tiden, så tror det hadde vært gøy med en kleskolleksjon med litt farger i 🙂

    50. Jeg som jentemamma likte dette veldig godt, men jeg hadde nok vært i tvil pga sløyfa. Jeg liker det mer enkelt. Hadde det vært en ide at den kan tas av for de som ikke vil ha den eller at man kan feste den et annet sted? Likte veldig godt mammakjolen. Hadde vært enda mer topp om det var en ammekjole 😉

    51. Helt nydelig! Utrolig flink du er. Skulle jeg forandret noe er det buksen til jenten med genser på. Digger at den er løs og stor, men syns det blir noe for stor igjen. Ha den gjerne god og romslig, men ser ut som om hun har på seg en størrelse for stor. Fantastisk fine farger 🙂 veldig stilig

    52. Elsker designene dine, gleder meg sånn til jeg får barn en gang å kan putte på dem det. Personlig liker jeg de grå/blå valørene men hadde ikke gjort noe med brunt og oransj eller grønt. Gleder meg til å se de ferdige resultatene til høsten 👍🏻🙌🏻❤️

    53. Å så moro, jenta mi! Jeg er skikkelig stolt av deg og så fantastisk god respons du får! Stå på, dette med stoff og design kan du👏👏🌹🌹🌹Mams

    54. Var tøyet på tvillingen til høyre på bilde til gutt? Syns det var kult på ei jente også jeg! 🙂 men jeg er veldig for at jenter også kan være litt tøffe og kule, ikke bare søte hele tiden. Syns spes den lille sløyfa var kul. Er veldig glad i jordfarger, så dette i oker eller burgunder hadde vært fint! Syns sløyfa på kjolen var litt stor, også er jeg veldig liten fan av sånn skjørtekant :/

    55. Dropp sløyfene, eventuelt avtagbare. Fasongen på jentekjolen burde forandres? Litt voldsomt med kanten nede. Kjedelige farger, bør kome alternativ. Damekjolen var nydelig.

    56. Så mest på guttemodellen, synes den var fin, men ville ha droppet sløyfen på genseren også liker jeg best busker som er smalere i bena til min sønn. Ser litt “finere” ut samtidig som det fortsatt er behagelig. Digger at du har valgt grå! Ser som regel etter svart, grå, hvitt, beige og mint på klærne 🙂 fin kolleksjon

    57. Kjempefin kolleksjon. Morsomt at du lager gutteklær også. ser godt at buksa er forseggjort,men kunne tenke meg den litt smalere i bena samt ei litt morsom lomme på forsiden, enten nede på leggen, eller på den ene siden. Gutte genseren kunne muligens ha en liten brystlomme i samme stilen som den foran på buksa og hva med noe løst slipslignende i halsen som kan taes av og på etter som hvor mye pyntet den skal være? ville hatt det i stedet for sløyfen. Jentekjolen er super,men heller ikke her har jeg villet ha sløyfene,men en løs krave (eller 2) som er i stil med guttens slipset? farene synes jeg er fine,men pene blå farger er aldri feil, grått og rosa også,cyklam er en god høst og vinterfarge etter min smak og turkis synes jeg også er fint. Ser også for meg at syrin eller lilla kunne være pent og at det feks kunne være delikat med ensfarget i overdel og eventuellt stripete på skjørtet. Hvis jeg skulle ha sløyfe så ville jeg hatt den litt på siden der hvor skjørtet begynner. Den voksne kjolen er helt flott, ser veldig god ut og praktisk ved at jeg kan godt se den for meg som en overdel til smale bukser og at den er enkel og pynte opp med både smykker og skjerf. Når jeg leser gjennom det jeg har skrevet ser det ut som jeg ikke er fornøyd med noen ting av det du har laget. Det stemmer ikke, jeg synes det er kjempelekkert, men når du ber om tips så vil jeg gjerne dele noen med deg, som du muligens kan få innspirasjon av.Selv synes det er så godt å få ærlige tilbakemeldinger når jeg lager noe, det å få “luftet hode” sammen med noen gir masse nye tanker og tips synes jeg og om jeg ikke bruker det der og da, gjemmer jeg det til andre prosjekt. Jeg gleder meg sååå til å se der ferdige produktet ditt, du er så flink og lager så masse pent. Dette tror jeg vil bli veldig populært. Gøy å kunne ha klær som er like til søsken av ulike kjønn også, og det har jeg enda ikke sett i butikkene. Masse, masse lykke til og tusen takk for alle ting du deler.

    58. Kunne ønsket gutteklærne litt mindre posete/baggy. Knapper eller lommer foran hadde vært fint, slik kan den se litt mere pynta ut. Om evt genseren blir litt smalere i passform kanskje? Nå så den litt vid ut nederst.
      Henger meg på resten angående fargene; rød, gult, blått!

    59. Her kommer risen 🙂 Liker ikke halsen på hverken jente eller gutteoverdelen. Ser “snurpet” ut. Jeg liker heller ikke måten armene er sydd i overdelene til barna, ser også “snurpet ” ut. “Guttegenseren” er uformelig. Sløyfene ser jeg skal bort og godt er det! Jeg liker ikke damekjolen i det hele tatt. Synes den markeringen i livet med rynker bare gjør den litt merkelig, halslinningen passer ikke høst (ville gått for rund, halvpolo eller polo) og armlengden nedenfor biceps eller lang. Den der midt i mellom er bare irriterende synes jeg. Fargene er nitriste. Beklager, føler meg slem 🙁 Ros. Jeg liker at det ser komfortabelt ut og at det er bevegelsesfrihet i plaggene og buksa til gutt og tightsen til jente er helt okei. Men okei plagg får man tak i overalt. Du ba om både ris og ros, så jeg regner med at du da er ute etter våre ærlige meninger 🙂

    60. Åååh jeg ELSKER kjolen din! Da du la den ut sammen med den rød (som også var utrolig fin) ble jeg helt forelsket! Digger også at det er matchende barneklær, men siden jeg ikke har barn selv tror jeg først og fremst at damemodellen blir med hjem i handlekurven om/når vi kommer så langt! 😀

    61. Hei. Jeg lurte på om kleskolleksjonen kom snart? Eller har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg? Hilsen ei som har ventet på den😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg