Blomterpikene

Ingenting er som å få leke litt med mammas blomster, eller hva? Kanskje er det fordi det ellers ikke er lov?

//Inneholder annonselenker til egen kolleksjon//

 

I disse dager lager jeg en ny kleskolleksjon for høsten 2016, nå blir det helt nye modeller og stoffer, så jeg er veldig spent på hvordan resultatet blir. 

Når jeg først er inne på praten om kleskolleksjonen min, så er jeg også nødt til å nevne at tidligere kolleksjoner er på MEGA TILBUD i disse dager!!
Nå kan dere handle inn disse nydlighetene av noen jumpsuiter til kun 199 kroner fra førpris: 499,- ! Jeg synes jo det er heelt fantastisk, til tross for at jeg da ikke tjener så mye som en krone på det! Haha. 

Jentene har jo nærmest vokst opp i disse jumpsuitene, og maken til behagelig og praktisk plagg skal jeg lete lenge etter. Det er jo så klart også derfor jeg ønsket å ha nettopp denne modellen med i kolleksjonen min. 

Nå må siste rest ut, før nytt kan komme inn! 

– Se mega tilbudet på alle produktene mine her – 


Otilie Jumpsuit petrolfarget. Den finnes også i lys rosa, og mørk rosa

 

Alle plaggene ligger nå klare på lager til å sendes ut. Det begynner å tynnes ut i størrelser, så for å sikre deg et det rette plagget, er det lurt å være tidlig ute. 

– Speiltvillingene på Facebook – 

14 kommentarer

Siste innlegg