Hakuna Matata

.. “Ingen bekymringer” 

Flere enn meg som har lagt alle bekymringer til siden denne påsken? 

Nå som den nærmer seg slutten kjenner jeg stresset av alt som har blitt utsatt, men gud. Det var akkurat hva jeg trengte. Dager sammen med familien og venner. 

Jeg trur det er mange som synes det er vanskelig å legge begymringer på vent, koble av hjernen fra jobb, og lukke øynene for det som gnager. Det er jo ikke det at man skal lukke igjen for evig, men bare for litt trur jeg er ekstremt viktig. 

Denne påsken har jeg klart det, og dagene har flydd til tross for at vi bare har vært hjemme. Jentene har hatt overnattingsbesøk, og jeg har hatt overnattingsbesøk, til og med hunden vår Tyra har hatt overnattingsbesøk av tre andre hunder denne påsken. Dagene har vært fylt opp til randen med glede og stress har vært satt på vent. 

Nå kjenner jeg at jeg er fulladet med ny energi, og jeg er så utrolig klar for å sette i gang med spennende syprosjekter og andre kreative påfunn. 


 

Jeg håper dere alle har hatt en helt fantastisk påske, og ønsker dere alle den beste morgendagen, før hverdagen på ny omfavner oss. 

4 kommentarer
    1. I påsken har jeg klart å legge bort alt som har med studie å gjøre. Den store oppgaven som snart skal leveres har ikke fått en eneste ordforøkelse. Men det blir mye jobbing nå etter at påsken er over. Ønsker dere en fin kveld, og en super påske før hverdagen griper oss igjen 🙂

    2. Høres ut som påsken deres har vært knall 🙂 Hvordan går det med hesten? Leser lite om henne. Prøvde du å få henne drektig igjen ?:)

    3. Anonym: Ja, kjempefin 😀 Det går greit, hun ble drektig, men mistet, så da ble det for sent på høsten å prøve på nytt. Nå står henne på utegang, da det har best effekt på beinet, og stor koser seg på et kjempe stort beite sammen med fem andre avelshopper. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg