Klær og kolleksjon

/Inneholder  reklamelenker/


/ jumpsuit mørk rosa // jumpsuit lys rosa /

Med vinterland ute, er det bare å drømme om sommertid inne! Nå kan jeg nesten ikke vente til tiden hvor vi slipper og kle på lag på lag for den lille turen ut i bilen og til barnehagen. Jeg setter pris på at vi har fire så ulike og unike årstider, men når det er så kaldt som nå, er det nesten utenkelig at det kan bli vær for å gå i kortermede klær. 

Det er fremdeles noen modeller igjen fra kolleksjonen min, så drømmer du like mye om varmere dager som meg kan du bestille en jumpsuit med 20 % avslag, og motta pakken rett fra lageret til VirreVapp i Drøbak. 

Rabattkoden er: Stine 


NY Kolleksjon fra VirreVapp

VirreVapp har nå lansert forhåndsbestillinger på en ny kolleksjon for jenter og damer, som matcher hverandre. Modellene kommer i et stort fargespekter og mønster, samtidig som du finner de rolige ensfargede. Jentene og jeg fikk prøve tre lin/bomullsskjorter, og jeg falt helt pladask for modellen, samtidig som jeg syntes den var like fin til meg, som til jentene. 





Sjekk gjerne ut hele kolleksjonen for damer og hele kolleksjonen for jenter! Rabattkoden: Stine, gjelder også på VirreVapp kolleksjonen, og gir 20 % avslag, frakt kommer i tillegg. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg