Seriøst!?

Nei nei nei! Hvor ble det av våren som var her i helgen, men grader på plussiden og en stor gul sol som varmet fingre, og satte de første fregnene på nesen min? Jeg pleier å hevde at jeg har bursdag i vårmåneden, mars! Når det nå bare er seks dager til bursdagen min og allerede tredje mars, ser det ut til å bli en vinterbusdag i stedet. 

Faktisk har det snødd så mye her i natt at jentene og jeg er snødd inne. BT kom seg på arbeid, men han kjører Toyota pickup og ikke Toyota avensis. Brøytemannskapet har også vært tidlig opp i natt, så med to ekstra brøytekanter å passere før den glattbrøyta bilveien er et prosjekt jeg ikke har tenkt til å begi meg ut på denne morgen. 

Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for at min kjære fylte opp vedkurven i går kveld. 

– Flott at jeg satt inn bilen i går da! -_-

Ha en snøfull dag 
 

5 kommentarer
    1. Jeg bor i Nord-Trøndelag og det er alltid alltid alltid snø på min bursdag (20. mars). Du kan gjerne sende snøen hit altså, tar bestandig i mot snø, jeg. ☺️

    2. Tips til tulipaner; om du ikke vil de skal vokse til sky så ha minimalt med vann i vasen, da vil de ikke strekke seg ut til alle kanter etterhvert😃 Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg