Ny oversikt over barneklær

Det ble sent i dag, men nå er jeg endelig ferdig med å lage en god oversikt over oppskrifter på barneklær. 
Det har lenge irritert meg at man må bla opp og ned i det uendelige for å finne det en leter etter i syoppskriftene, så det var på høy tid å få ryddet opp. 

Jeg tenker å gjøre det samme for “sy til voksen” og “sy til huset”, slik at det blir lett å finne det du leter etter. Jeg vet at mange setter stor pris på syinnleggene, så da håper jeg disse timene på “bakrommet” er nyttige for dere. 

I kategorifeltet er det nå en ny kategori med navnet “Sy Barneklær” ! Sjekk den ut da vel, og gi meg en gjerne en tilbakemelding. 



(Finn en feil! – pokker, det får bare være.)

God natt ! 

 

11 kommentarer
    1. Dette var veldig greit 😊 Mye lettere og finne fram i de fine oppskriftene du deler 😃😃😃 Hi hi, alle kan ha skrivefeiler 😂

    2. Renate: Hihi 🙂 Så bra, men trur ikke det skyldes dårlig syn, for det står med ganske stor skrift: “stikk” i stedet for “strikk”, i bildeteksten til hverdagskjolen 🙂

    3. Så bra😊 Fint å få det mere oversiktelig.
      Gleder meg til du får fikset det til voksne også, finner ikke kosebuksa du la ut🙈

    4. Så flott! Dette har jeg virkelig savnet! håper du kan legge ut et lite bildegalleri også av det som du har sydd, jeg synes det er så motiverende å se klærne i forskjellige farger og stoffer. Og så mangler det vel fortsatt endel plagg? Jeg husker en strandkjole du hadde, og julekjolen?

    5. thale: Så bra 😀 Ja, jeg skal få gjort det samme på “skolissykrok” og DIY innleggene 😀 Julekjolen mangler, strandkjolen har jeg ikke delt mønster på 🙂

    6. Hei! Supert med en så grei oversikt! 🙂 ville bare gi deg beskjed om at når jeg klikker på bildet av luene, kommer jeg til en ukesmeny (?). Kanskje det har havnet under feil kategori..? 🙂 uansett, takk for all inspirasjon og motivasjon! Du har all ære for at jenta mi har hjemmesydde klær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg