Til jentene mine:

Jeg trenger at dere heier på meg akkurat nå. Jeg rekker ikke å bli ferdig med siste innlevering til fristen jeg satte og eksamen er rett rundt hjørnet. Jeg vet jeg er en kjedelig mamma om dagen, selv om jeg legger vekk alt av skole og arbeid når jeg er sammen med dere. Men jeg blir så sliten, og en sliten mamma er en kjedelig mamma. Jeg vet det for dere er barn og barn er ærlige. 

Jeg jobber på spreng hver dag og hver kveld, jeg nærmer meg målet, men når et mål en nådd ventes nye. Jeg gjør så godt jeg kan, og det var ikke meningen å bli sur i dag morges. Men jeg hadde ikke tid til å “vente litt” for den tiende gang dere sa: “snart mamma!”.
Jeg misunner deres hverdag som er så fri for bekymringer, der tid er et uforståelig begrep. Jeg prøver å si; vi må forte oss hvis vi skal rekke …. , men ordet rekke forstår dere ikke. 

Dere trenger ikke rekke noe som helst, for dere trur alt venter på dere. Den følelsen må være fin å ha, jeg vet det motsatte og derfor sitter jeg her i dag med vondt i kroppen, og med svette som pipler til tross for at jeg sitter helt stille.

Det er så mye som ventes av mammaen deres i disse dager, innleveringer og eksamen går ikke bare ut over meg selv om jeg ikke fullfører, det går også ut over dere og oss som en familie. Så har jeg tre jobber, den ene er bloggen som dere vet om, der har jeg flere tusen følgere som gleder seg til oppdateringer. Jeg trur de har god forståelse om jeg må ta en dag pause, men jeg forventer av meg selv at jeg må prestere, og da kan jeg ikke ta pauser. 

Jeg jobber også for avisa vi får i posten jenter, men nå venter de på at jeg skal bli ferdig med innleveringer og skole, for jeg har ikke tid til å prioritere jobben. Det er ikke en morsom følelse, men jeg sitter på en sak jeg gleder meg til å skrive så fort stormen roer seg litt. 

Den siste jobben min kjenner dere godt, i går hadde dere jo på plagg fra kolleksjonen min. Vet dere jenter, jeg har fått lov til å lage enda en kolleksjon med mange nye klær til dere. Det er bare at tiden er så knapp, så om en uke må jeg være klar med neste kolleksjon, og hvordan skal det gå til når symaskinen forsvinner i bøker og notater? 

Det vrenger seg på innsiden når jeg ser at datoen for i dag er 26.11, dere skjønner ikke hva den datoen er, men jeg kan fortelle dere at det betyr at det snart er julemåneden. Jeg har bestemt meg for å lage pakkekalender til dere og en “lag ting selv” kalender til bloggen. Det er 48 pakker til dere, lengre enn dere kan telle, og over 20 prosjekter til bloggen. Jeg har ikke en gang rukket å begynne, og det er bare fem dager til kalenderene skal åpnes. 

Så kommer julen jenter, og andre mammaer og pappaer spør om jeg har rukket å bli ferdig med julegaver, men da må jeg svare at jeg ikke en gang kan ense julegaver en tanke. For i tankene mine er det ikke rom for å tenke på det som er av betydning en måned fram i tid. 

Nå må dere heie på meg jenter. Dere er mine største motivatorer og min største glede. Jeg kan ikke få takket dere nok for den lykken og energien dere gir meg hver eneste dag! 


– HEIA, MAMMA! – 

Takk, jenter! Jeg skal klare det! ALT SAMMEN!! 

Speiltvillingene på Facebook –  

62 kommentarer
    1. En vanlig kalender er mer enn bra nok med tanke på julekalender! Jeg vokste opp med en sjokoladekalender til 10kr, og det var mye glede hver morgen når den skulle åpnes 🙂 Pakkekalendre er veldig mye stress (og ofte penger), da er det vel gøyere å gjøre mer ut av selve julegavene?

    2. Jeg heier også på deg! Du er en vannvittig ressurssterk dame! Regner med du tar det rolig når sjansen byr seg 🙂 kunne sagt at du trenger ikke fullføre alt, men av det jeg “kjenner” av deg gjennom bloggen så tror jeg ikke det nytter 😉 stå på!

    3. Høres ut som om du har pådratt deg “flink pike syndromet”! Det er du ikke alene om. Da er det veldig lett å brenne seg helt ut, hvis man ikke tar noen grep. Gjør det i tide, for konsekvensene er store. Jeg snakker av erfaring. Ta vare på deg selv!

    4. Stine, jeg kommenterer aldri men i dag føler jeg ikke at jeg kan la være! Du er en fantastisk dyktig! Selv har jeg tre små og gjør mitt beste for å fullføre vgs på NKI, men med tre barn så virker det aldri som at det er tid. Det er alltid sykdom og andre ting som prioriteres. Så jeg er mektig imponert over hvordan du klarer å kombinere barn, jobb(er) og skole. Du er en sann inspirasjon 🙂 og de kretive evnene dine er til å dø for! Lykke til med siste innspurt!

    5. Sitter med tårer i øynene! For et fint innlegg. Jeg heier på deg og jeg heier på meg selv! Sitter i omtrent samme situasjon som deg, 4 store eksamener på 3 uker, jobb, barn, hus, jul.. Ordet jul, julegaver, julekalender er ikke ord som eksisterer i hodet mitt ennå. Er så sliten, utmattet, lei! Men kjemper på, for jeg skal klare det! Sender en stor klem til deg❤️ Det går bra, og når jeg er ferdig skal det klemmest og koses fryktelig mye på den lille prinsessen hjemme som ikke skjønner hvorfor mamma må sitte på biblioteket fra 8-18 hver dag og lese❤️ Men en dag skjønner hun at jeg gjorde det for henne og for familien vår. Lykke til❤️

    6. For et fantastisk innlegg Stine! Jeg heier på deg, og det vet jeg de vakre jentene dine gjør også! 😀 <3

    7. Pust Stine. Du er utrolig flink, og INGEN tror noe annet om deg. Lag en prioriteringsliste, sjekk pinterest og weheartit for kalenderideer og skrible de ned etterhvert som du kommer på det, la jentene leke med en slektning som kanskje kan passe de litt, jobb med skolen når du er opplagt og ikke legg for mye press på deg selv, det er ikke menneskelig å skulle klare alt!
      Du er uansett utrolig flink, og vi leserne dine venter gjerne mer enn en dag på nytt innlegg når du har så mye på timeplanen.
      God klem, håper du får juleroen snart <3

    8. Jeg syntes du er utrolig sterk som klarer så mye på en gang! Du tar på deg mye ansvar på en gang, noe det settes stor respekt til. Du har utrolig mange “baller i luften” og det er skikkelig inspirerende og motiverende å se hvordan du faktisk får alt til å gå opp. Du er et stort forbilde, og det bør du vite! Du har oppnådd så mye og allikevel fortsetter du å setter deg nye mål.Jeg tror de fleste som leser bloggen din har fått et inntrykk av deg som person at du gir 100% i alt du gjør, du gir ikke opp og du har en stor pågangsvilje. Du har mye nå og det er lov å ta seg en pause uten dårlig samvittighet, og prioritere det som faktisk er viktig – skolen og barna/familien din. Uansett hva dagene dine bringer heier jeg også på deg! Jeg vet du kan få til de målene du har satt deg, og ønsker deg lykke til 🙂

    9. Det var mye og rekke på kort tid.Skjønner at det er vanskelig og få plasert alt inn i hverdagen, Men jeg har også derfor stor forståelse hvis det blir litt “jule fri” på bloggen for det har du også fortjent 🙂
      Kansje du skulle laget en type 12 dagers kalender her med et innlegg annen hver dag, jeg er i hvertfall fornøyd uansett 🙂 Og en er bedre enn ingen 🙂 Masse lykke til med studiene.

    10. Stå på Stine! Vi lesere heier og på deg!
      Så kult at du får enda en kolleksjon, gratulerer så mye!
      Nå kan jeg egentlig bare snakke for meg selv, men jeg skal tørr å påstå at flere er enige med meg. Ikke prioriter julekalenderen til bloggen, du er bare en person og både vi som leser bloggen din, men ikke minst jentene dine trenger at du ikke møter veggen med å prøve å gjør alt alltid. “Alle kan gjøre alt, men ikke på samme tid”.
      Om du har noen ideer, ha en mini-kalender på bloggen, vær søndag åpnes en luke, eller hver fredag så kan man handle inn og kose seg i helga med hva enn du har funnet på denne gangen!
      Vi skjønner at du ikke har tid til alt! Prioriter det viktige, innse at ikke du heller fikk utdelt mer enn 24 timer i døgnet.
      Vi er her i adventstida, og gleder oss til å lese om juleforberedelser, vi er her i romjula og vi er her over nyttår, selv om du ikke skulle få tid til kalenderen du så gjerne vil ha tid til.
      Klem fra medstudent, som selv må innrømme at jeg får ikke gjort alt..(og jeg har bare ansvar for meg selv..)

    11. Jeg syns du er kjempeflink! Bare ikke slit deg helt ut, vi kan vente 🙂 Syns du gjør en veldig god jobb med alt du er borti så ikke tenk tanken om at det ikke er bra nok. Om tiden ikke strekker til å kan du ta søndags-kalender for hver søndag i advent? 🙂 Stå på og lykke til med eksamen! Og husk på å få litt tid til mannen din også, det er viktig! Bloggen og underholdning for oss er kanskje det du skal tenke minst på, vi som bryr oss om bloggen din kommer ikke til å klage og vi er her jo om en stund også når du har hentet deg inn igjen! Sender en god klem!

    12. Oj oj! Det låter som om du har alldeles för mycket på gång! Ta lite paus från bloggen och stressa inte med att göra en DIY kalender för varje dag i december. Man kan inte göra allt på en gång! Du är otroligt flink, men bara en människa som behöver andas ut lite ibland! Ta en paus om det behövs. Det förtjänar du, Stine 🙂 Heja heja!

    13. Wow! For en viljestyrke! Du er god 🙂 At du kan finne motivasjon og styrke til å gjøre alt dette som nesten kan virke uoppnåelig er til å være stolt av! Så gi deg selv en klapp på skulderen og unn deg noen ekstra skjokoladebiter til kaffen 😉 stå på! Din viljestyrke motiverer!

    14. Vet du hva Stine? Du er virkelig fantastisk! Du er en av de menneskene man ikke kan gjøre annet enn å beundre og se opp til. Jeg har fulgt bloggen din i nesten ett år nå, og har vært dårlig på å kommentere. Men nå føler jeg det er på tide!
      Du virker som en fantastisk mamma, kjæreste, svigerdatter, datter og alt annet du er! Du kommer til å klare de målene du setter deg, selv hvor vanskelig det kan være. Det er kjedelig å være den “kjedelige mammaen” til tider, men noen ganger må man dessverre det, uansett alder på barna 🙂 Du er en herlig person, og bloggen din får meg til å smile hver gang jeg tar en tur innom. Du har også lært meg mye om det å være mamma, før jeg ble det selv 🙂
      Lykke til med eksamen, innleveringen og hele sulamitten. Det skal nok ordne seg alt sammen! Bare vær stolt av deg selv og det arbeidet du gjør. Jeg er sikker på at jentene dine også er stolte av deg! Ha en nydelig dag videre!

    15. Nathalie: Ja, det er mer enn bra nok. 🙂 Men det får være opp til oss, det blir ikke dyre pakker i kalenderen, men litt småting de uansett trenger som spenner, hårstrikk og farger for eksempel 🙂
      På julaften er det for mange gaver slik at en litt mer spesiell gave fra oss vil blekne bort fordi det rett og slett blir så ufattelig mange gaver 🙂

    16. Iselin: Du har helt rett, det nytter veldig dårlig å fortelle at jeg må ta en pause 🙂 Men når julen ringer inn – da blir det to rolige uker, en juleuke og en uke til Barcelona etter julen! :D<3

    17. Tone: Jeg trur jeg må lære den harde veien for å finne ut når det er nok. Det koster meg for mye og gi slipp på noe, men jeg vet at om en måned så roer det seg 🙂

    18. Marthe: Så koselig tilbakemelding, jeg forstår deg godt. Det er ikke lett, og jeg kan nesten tenke meg av VGS-studier er enda tøffere, jeg føler i hvertfall at studiene som er yrkesrettet slik jeg går nå er mer spennende enn fagene på en vgs. Det er så mange fag som ikke er av interesse, og da er det tungt.

      Tusen takk, og masse lykke til, til deg også 😀

    19. Kristina: Åh <3 Jeg blir så rørt! Det krever så mye og jeg blir stolt av deg bare ved å lese kommentaren din. Det var noe annet da det ikke var noen andre forpliktelser i livet enn en selv om kanskje en kveldsjobb et par dager i uken. Phu! Student som mamma er tøft, men jeg vil påstå og si at det beviser styrken og viljen i oss! 😀

    20. Maria: Åh <3 TAKK! Jeg blir helt tårevåt her jeg sitter.
      Du tenker likt som meg, planene er klare, jeg skulle bare hatt litt mer tid på å gjennomføre 🙂 Men samtidig gleder jeg meg til DIY kalenderen, for da skal jeg sitte og høre på julesanger, drikke gløgg og "jobb" ! Det blir et fint avbrekk til pensum og eksamen i desember.

    21. Kjære stine! Prioriter du! Jeg vet hva stress kan gjøre Med menneske. Det er veldig farlig. Velge ting du må gjøre og så gjør du resten enklere. Jentan e små, de forstår ikke å ha en dyr fin kalender. Vi selv har faktisk Ingen kalender til gutta. De er 2 og 6 år. Vi har bare en sån bibelstelle kalender for hver dag. 🙂

    22. Neimen kjære deg, kjære Stine <3 Jeg skal ikke komme med "prøv å slapp av, legg deg på sofaen" for da vet jeg at du hadde blitt enda mer stresset ved å tenke på all tiden du kastet bort 😉 Når jeg er i en slik situasjon gleder meg meg heller til den og den spesielle datoen. F.eks. hvis eksamen skal leveres/gjøres den 02.12, så gleder jeg meg helt vilt til 02.12 kl. 16.00! Evt. 03.12 😉
      Jeg er en av de som har fulgt bloggen din veldig lenge, og jeg gleder meg alltid til oppdateringer. Jeg vil allikevel si at jeg med hånden på hjertet IKKE blir skuffet hvis du ikke oppdaterer en dag eller to. Da tenker jeg bare at du prioriterer jentene eller noe annet viktig som bloggen må vike for. Det er bare sunt 🙂
      Jeg har også mye flink pike i meg, men har heldigvis blitt bedre nå etter årevis med behandling for diverse 😉 Så jeg vet akkurat hvordan det er å forvente toppresultater av seg selv, helst på alle plan samtidig! Jeg har lyst til å skrive "prioriter, skriv liste, osv" men jeg dropper det. Dette finner du fint ut av selv.
      Jeg heier på deg, og det gjør selvsagt BT og jentene også <3
      Lykke til/det går bra/dette fikser du fint-klem 🙂

    23. Ååå, jeg tenker på deg fine deg! <3 Heia Stine stå nå på, flere mål vi venter på...
      Nå er det ikke lenge til du kan kose deg gløgg med den fine familien din. Og du? Bare si ifra hvis det er noe vi kan hjelpe til med! Om det er jentene, husvask eller noe. Ikke nøl med å si ifra!
      Vi gleder oss til Barcelona! <3
      Suss

    24. Du er en sann inspirasjon, Stine! Jeg leser bloggen din hver dag, og du slutter aldri å imponere! Hvordan du takler hverdagen med to nydelige små prinsesser, 3 jobber, hus, jul og samboer, det er helt fantastisk! Har flere ganger holdt på å gi opp mine egne studier, har vært utrolig lei, men jeg har fortsatt å kjempe, når jeg ser hvor bra du får det til! Jeg har ikke en gang barn, så jeg har ikke mye å klage på!
      Stå på Stine, og masse lykke til, dette klarer du!:)<3

    25. Heia heia alle veia! 🙂
      Kvardagen er travel til tider. Har sjølv ei innlevering som skal inn før helga er omme og som ikkje er halvferdig. So der forsvant den helga kan man sei. Masse lykke til med ditt! Ein klapp på skuldra frå meg. Dette mestra du nok bra, og plutslig er man ferdig 🙂

    26. Jenta mi, det er lov å spørre om hjelp vet du! På lørdag kan jeg komme og ta med jentene på julemarked i Kirkegata og nissetog – og etter flere utenlandsturer har jeg pakker nok til de fleste dagene i pakkekalenderen! Mams og mormor

    27. Hei Stine!
      Jeg leste; “Jeg rekker ikke å bli ferdig med siste innlevering til fristen” – jeg ble litt lei meg på dine vegne og tenkte; “Nei, det tror jeg ikke noe på, Stine får jo til alt hun bestemmer seg for! Så leste jeg en gang til, og fikk med meg slutten på setningen; “jeg satte”. Forstår det sånn at du blir ferdig tidsnok til å ta eksamen, bare ikke til fristen du satte? 🙂 Jeg heier masse på deg, og har trua på at du får til dette også!! Det kommer til å gå kjempebra! 🙂 Peis på og bli ferdig, men husk å ta pauser med god samvittighet! Masse lykke til! 😀

    28. Skal du si det til oss eller dine barn, for alt det der forstår ikke barna, så mye om. Er det til oss, fordi du ønsker å si at du er sliten. Barna dine kan ikke lese dette, så jeg synes dette var merkelig. De kan ikke søke etter deg på nett og lese og forstå alt. Du tar ekstremt mange pauser, synes jeg. Jeg mener du brude jobbe hardere. utifra det jeg ser har du nesten aldri arbeid. BARNA DINE KAN IKKE LESE OG FORSTÅ SÅ MYE AV DETTE, MEN HVA GJØR DET PÅ EN PLASS DE IKKE FINNER, FOR OM MAAANGE ÅR? HVEM SØKER DU TIL LESERE ELLER BARNA DINE?

    29. Heia deg! Jeg sitter også med eksamener. Fire stykk på tre uker og føler ikke akkurat at jeg strekker til ssom mamma om dagen! 12 timer lesing hver dag gir ikke så mye rom for førjulsstemning. MEN 15. Desember tar jeg ferie og daaaaa skal jeg kose mini I hjel!!

    30. Men kjære du, jentene dine er jo så små at de ikke forstår desember eller ikke desember og kalender eller ikke kalender, slit deg ikke ut med to pakkekalendere (om ikke det er det mest lystbetonte du kan tenke deg så klart..). De er jo ikke store nok til å hverken forstå det eller huske det for fremtiden. Hva med en bok med historier, hvor kalenderen er å lese en historie, eller et vers, eller synge en sang, hver dag? Du kan numerere historiene/sangene i boka, også kan de trekke nummer, også blir det den historien de trakk? Og til bloggen, julekalenderne dine er fantastiske, men ingen av oss rekker å gjøre et DIY-prosjekt hver dag før jul heller, kanskje du kan legge ut ett i uka? Eller to? Legg lista et sted som passer litt bedre.. Jula skal være mer kos enn stress og mas.
      Ikke slit deg ut! Klem fra meg <3

    31. Cathrine: Så hyggelig tilbakemelding å få 🙂 Flere her som nevner en mindre kalender, jeg få nok se hva jeg kommer til å rekke, men håper så klart jeg vil få en fullstappet kalender 🙂

    32. Cassi: Jeg spiser så mye sjokolade at jeg trur jeg kommer til å rulle inn i 2016, men det gjør ikke noe 🙂 Tusen takk, jeg føler det er kaos akkurat når, men når jeg får det på avstand kan jeg puste lettet ut og klappe meg selv på skulderen 😀

    33. The Fall Family: Tusen hjertelig takk for en helt fantastisk tilbakemelding <3 Så hyggelig å høre at du har fulgt oss i ett og finnet glede i bloggen. Det varmer hjerte mitt 😀

    34. Hanna: Tusen takk for gode ord <3 Neida, de forstår ikke det, så det er vel mest for min egen del siden jeg føler jeg ikke får gitt de nok i disse dager 🙂

    35. Cathrine Narum: Det har du helt rett i 😀 Ja, jeg skal love deg at jeg gleder meg til eksamen er levert 15.desember!!! Herregud det skal bli godt!

      Det er godt å høre 🙂

      Tusen takk 😀

    36. Mormor: Åh! MAMMA <3 Jeg er kanskje ikke så flink til det nei, tusen takk for at du kommer og tar med jentene, ikke bare får jeg litt ekstra tid - noe jeg så sårt trenger - men det blir en mye hyggeligere dag for jentene. De gleder seg veldig til du kommer å henter de i morgen <3

      Evig glad i deg, mams <3

    37. Anonym: Du har forstått det riktig 🙂 Jeg blir ferdig i “god” tid til eksamen 🙂 Selv om det ser ut til at det blir en dag over min egen tidsfrist 🙂

      Tusen tusen takk 😀

    38. Kjære Stine.
      Som jeg heier på deg! Jeg har selv tatt en bachelor de siste tre årene, med en datter på nå 4 1/2 og det siste semesteret var jeg gravid i tillegg. Det er ingenting som er tyngre enn å måtte prioritere skole og jobb fremfor barnet sitt i perioden før eksamen. Du er så god! Gi deg selv en god klem! Det føles ekstra hardt nå i julen å ha eksamen i tillegg. Julegaver tenkes ikke på før noen få dager før jul. Jeg pleide å stå opp om morgenen før datteren min, for å pakke inn dagens kalendergave, fordi jeg ikke hadde fått det ferdig dagen før, for ikke å snakke om innen første desember! Noen ganger kom kalendergaven først i hus dagen før datoen den skulle pakkes opp! Ingen er perfekte, barna dine elsker deg like mye uansett om de får en twist i kalenderen eller hjemmesydd tøy. De husker ikke det når de blir store, vet du. Det de husker er hvilken god mamma du er, at du alltid stiller opp.
      Jeg vil også bare si et par ting. Tusen takk for den nydelige bloggen du har! Jeg gleder meg hver dag til å se på siden din, jeg leter igjennom tidligere bloggposter for inspirasjon, og du har fått meg til å prøve å sy ting, noe jeg har funnet ut at jeg ikke er dårlig til! Jeg er fortiden hjemme i permisjon, og er velsignet med en liten gutt som sover mye, så jeg har tid til å sette meg ned med symaskina ofte. Er snart på fornavn med de ansatte på Stoff og Stil i Kristiansand og jenta mi finner tråder og stoffbiter over alt i stuen ;)!
      Til sist vil jeg si det, at jeg blir sjokkert. Ikke av deg, men av noen av kommentarene jeg har sett på bloggen. Jeg føler så med deg. Jeg starter hver dag med en kopp kaffe og en kjapp kikk på diverse blogger, og titt og ofte kommer jeg over et innlegg på en eller annen blogg, der jeg tenker; “denne må du forvente å få reaksjoner på”. Jeg er selv meget rund i kantene og griner ikke på nesen av det en blogger velger å legge ut, men jeg vet jo at det finnes mennesker land og strand rundt som gjør det.
      Men ikke en eneste gang har jeg opplevd å se et slikt innlegg fra deg! Det varmer hjertet mitt. Du har en fin grense for hva du deler av privatliv, hvordan du lager innleggene dine og hvordan du ordlegger deg. Jeg husker særlig at jeg reagerte på hvor tullete tilbakemeldinger du fikk på det flotte innlegget om pottetreningen med jentene, og sommerfuglpremiene, og jeg tenkte med meg selv at hvis noen kan reagere negativt på dette, må de ta seg selv i nakken!
      Hoi! Det ble mye på en gang her, men jeg har fulgt bloggen din i over et år nå og jeg kjente at nå ville jeg si litt!
      Hev deg over dårlige kommentarer, fortsett med det gode arbeidet du gjør på bloggen, masse lykke til med studiene og når jula kommer for deg den 15. des, kos deg glugg!
      Klemmer fra Sørlandet!

    39. Du er så dyktig og flink på alle vis, men– du stiller enorme krav til deg selv.Prøv om du kan senke ambisjonsnivået litt, enda er du mer en flink nok. Jeg vil ikke at du skal møte veggen, du skal fortsette å være glad og kreativ,men tenk litt på deg selv også. Eksamen er et press og et stress og jeg vet at det betyr masse( har selv vært der i voksen alder og VILLE bare lykkes),men det krever… Alt det andre skal fungere også. Vær så snill, prioriter det som er det viktigste for deg nå. Om du ikke rekker å lage ny adventskalender for oss (og vi er mange som er blitt veldig glad i deg og inspirert av deg) så kan vi få det neste år og vi har også muligheten til å bruke den du har laget. Lykke til med eksamen. Krysser fingre og tær for deg. Lov meg at du roer ned litt nå, tar vare på deg selv ved å gjøre noe du har lyst til og ikke bare det du Må.Jeg er blitt så glad i deg og bloggen din, som jeg oppdaget for kort tid tilbake og koser meg inderlig med den,den gir meg masse inspirasjon og enda mer glede. Jeg trenger ikke oppdateringer hver dag, for du allerede så masse hyggelig her.Nye innlegg kan komme når du har overskudd og tid. Masse lykke til og god klem til deg og dine

    40. Min mor hadde også mye å gjøre da jeg var liten, og jeg forstod ikke hvorfor hun måtte være så “kjedelig”. Men i dag er jeg veldig takknemlig for alle valgene hun tok, jeg vet at hun gjorde 100% alt hun kunne for oss barna og familien vår, noe det ser ut som du gjør også. Jentene dine kommer en dag til å forstå så mye mer, og da vil de være så utrolig stolt over mammaen sin. Du er veldig flink, jeg ser virkelig opp til deg og det tror jeg mange andre gjør også.

    41. Aina: Ble så utrolig glad av å lese denne tilbakemeldingen, Aina 😀 Tusen tusen takk, utrolig gøy å høre at sydelingen inspirerer til at andre børster støv av symaskiner. Det er søren ikke mange som kan sy i dag sammenlignet med for bare 40 år siden! :O

      Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding.

      Ha en fortsatt veldig god helg!

    42. gerd rokann veskje: Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding 🙂 Men så er det også slik at jeg elsker jobben min, mye mer enn skole, slik at jeg vil jeg vil jeg vil prestere på den. I tillegg er det levebrødet mitt, så jeg avhenger også av å prestere 🙂 Det er lite som kan lukes bort av prioriteringer, men gleden er jo at jeg koser meg og roer meg ned ved for eksempel å lage julekalender. 🙂

    43. Leste den frekke kommentaren og ble nysgjerrig på hva du skrev som tilsvar. Kjempe bra svart! Håper du glemmer den fort. Opplagt trolling for å provosere. Du er dyktig Stine. Alt du får gjort, må du ikke ta for mye på en gang. Lag en plan fremover over ting som kan vente og ting som må gjøres umiddelbart. Så kan du hvertfall puste ut og fokusere på færre ting av gangen:) gleder meg til å følge deg videre i julestrien <3 lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg