Fritid!

I går gjorde jeg siste gjennomlesing av innlevering 5 av 6, og fikk den levert klokken halv 9 om morgen. Jeg jobbet på spreng dagen i forkant i håp om å kunne få en dag med fritid i går. Det fikk jeg, og gud for en terapi. Jeg brukte lang tid med jentene om morgen, vakset bilen og shoppet litt til jentene. Så dukket jeg uanmeldt opp på døren til min fantastiske svigermor og ba meg selv på lunsj. Jeg fikk skrevet ut bilag til regnskapsfører før jeg dro hjem og la meg på sofaen uten å gjøre noe. 

Jeg lå en halvtime under teppet og gjorde ingenting før jeg ble fristet til å dra frem symaskinene. Så sydde jeg litt før jeg hentet jentene i barnehagen og plukket opp BT på veien til et vennepar. Vi var tre familier til middag og ungene storkoste seg. Vel hjemme til leggetid for barna inntok jeg på nytt sofaen og nøt en dag uten forpliktelser! 

Jeg kikkret raskt innom nettstudiet for å se om den super raske læreren min hadde rettet oppgaven, og det hadde han. Nok en godkjent med gode tilbakemeldinger! JIPPI, nå ser jeg lyset i tunnelen på denne ekstremmåneden med bare en innlevering igjen før eksamen. 

 

7 kommentarer
    1. Så flink du er!! Jeg er selv 17 år, og ser veldig opp til deg! Du har verdens søteste unger, og jeg har alltid synes at tvillinger er sykt kult! Elsker å se når du lager nye ting, og det du kjøper til jentene! Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg