ei litta dorull…

.. er alt jeg har igjen. 

Desember nærmer seg med stormskritt, måneden der Do It Yourself prosjekter står i kø! Hva er vel ikke bedre enn å kunne lage noe av gjenbruk? Noe vi ellers bare ville kastet? – Som   ei   litta   dorull!

Så jeg begynte å spare, i begynnelsen av måneden. Sparte og sparte, det er jo ikke akkurat slik at det blir veldig mange av dem på få dager – så mye går vi ikke på do.

Men det var blitt noen, og jeg stablet de på ei hylle på badet.

 

I går skulle jeg stable en til sammen med vennene sine da jeg oppdaget at vennene var forsvunnet, så slo det meg at mann i hus hadde vasket badet før helgen… Kan du forstå at han trodde tomme doruller var søppel?.. 

Alternativ løsning ble satt i verk: 

Så et tips til dere som skal følge DIY julekalenderen min i desember! Spar på dorullene!!! 

 

– Følg Speiltvillingene på Facebook – 

  

16 kommentarer
    1. Haha, ja, sånn kan det gå! Jeg har faktisk mange doruller i en skuff som jeg hadde planlagt at jeg og Olivia skulle male på, men vi har ikke kommet så langt enda :p
      Lykke til med forbereding av DIY-prosjektet 😀 Jeg gleder meg til desember! 🙂

    2. Haha nå må jeg innrømme at jeg lo litt for meg del ! Når jeg var liten hadde jeg faktisk en dorullsamling, av alle ting. Mamma har i senere tid fortalt meg at hun jevnlig reduserte den når hun vasket rommet mitt, haha! Jeg får starte opp samlingen igjen så jeg er klar til dette DIY-prosjektet 🙂 gleder meg masse til kalenderen din, den var virkelig et høydepunkt i fjor 🙂

    3. Kan du forstå at han kunne tro noe slikt, at han kunne unngå å se verdiene som lå der i en fin stabel:-) .–) Menn altså. Ler og ler.

    4. Monica BJ: Herlig å høre 😀 Da må jeg ta en titt, kanskje jeg får mer inspirasjon, største utfordringen blir vel om jeg klarer å samle nok doruller. Er utrolig mye fint som kan lages av de :O 😀

    5. gerd: HAhahaha!! Jeg kunne ikke akkurat kjefte for at han hadde kastet det, så i stedet kom jeg med den ene dorullen og sa :”BT, om de kommer over noen doruller fremover, så ikke kast de!” 🙂 Haha. Da fikk jeg i hvert fall sagt i fra 🙂

    6. Hehe, doruller har jo så mange bruksområder å fins så mange ting man kan gjøre sammen med barn 😀 ser fram til DIY prosjektene dine i desember veldig inspirerende å se. Skal selv legge ut en del prosjekter og inspirasjon i desember ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg