Tvillingene, fotografer for en morgen

Det er ikke lite jeg sitter foran daten og skriver, og gjerne med et kamera eller flere liggende på bordet ved siden av meg. Som bloggskribent og frilanse journalist er det en stor del av hverdagen min, og fri har jeg ikke som selvstendig næringsdrivende. 

Jeg satt og jobbet meg igjennom to nyhetssaker og hentet ut noen bilder fra kamra nå nettopp og kom til å se de mangfoldige bildene av vegger, tak og gulv på minnekortene. Jeg ble nødt til å laste bildene opp til daten og jeg humret godt for meg selv da jeg bladde meg igjennom de. Jentene var selskapsyke en helgemorgen jeg satt og jobbet. De kom bort til meg og satte seg på hver sin stol rundt bordet. 

Jeg er “kjedelig mamma” når jeg jobber. Prøv selv å skrive samtidig som du skal underholde to små, det går rett og slett ikke. Så da jentene med store øyne spurte om de kunne låne kameraene på bordet kunne jeg ikke annet enn å si ja. Det er nå godt vi lever i den digitale verden, hvor det er like enkelt å slette et bilde som å ta et, uten at det koster som mye som en krone. 

Takk for flotte bilder, jenter! 

12 kommentarer

Siste innlegg