Vinn Kåpe fra Virre Vapp by Stine Skoli

I dag kom gladnyheten! Den nye kolleksjonen Virre Vapp by Stine Skoli er ferdig produsert, og sendes til lille Norge neste uke. Nå blir det slutt på ventetiden og varene kommer til sine rettemessige hjem om kort tid. 

Høstens kolleksjon går denne gangen til jentene fordi guttemodellene ble stoppet. Jeg forteller gjerne igjen hvor ille tragisk jeg syntes dette var, men at jeg skal jobbe beinhardt for at neste kolleksjon kommer igjennom med guttemodeller som er fine som få!

Jumpsuiten Otilie, som jeg har valgt å kalle den, kommer i tre fantastiske farger som dere har stem frem, og er i kvalitetsstoffer.
Vær så god, og drøm deg bort i bildevisningen av Otilie Jumpsuiten

Inneholder lenker til salgsiden under: 

Vi valgte å bestille opp en del ekstra eksemplarer siden forhåndsbestillingen viste seg å være veldig god. På grunnlag av dette er det fullt mulig å bestille jumpsuit i dag, og så lenge lageret rekker. Fordelen i dag er at ventetiden er langt kortere enn den var da forhåndsbestillingene ble lagt ut. Allikevel vil jeg minne dere på at det ikke er sikkert det er veldig mange eksemplarer av akkurat den størrelsen og fargen som du ønsker til ditt barn, så for å sikre deg førstevalget bør du være tidlig ute. 

Du kan bestille Jumpsuit fra Virre Vapp By Stine Skoli her. 

rabattkoden: Stine – gir 20% avslag på alt kjøp! 


 

TRE KÅPER går til tre av kundene. 

Kjøp jumpsuit – bli med i trekningen av tre kåper.

Dette er min lille hemmelighet. Da kolleksjonen skulle velges ut valgte jeg å ta med kåpene jeg har sydd til jentene. Vi valgte ut stoffer og tre prøver ble sydd i Kina før de ble sendt til meg for kontroll. Otilie viser over den rosa modellen som er sydd i størrelse to år, men den er også sydd i de to andre fargene som jumpsuitene har (mørk rosa og petrol). 

Vi valgte å ta bort kåpene fra kolleksjonen fordi de ble for dyre i produksjon, med andre ord ville kåpen kostet 900 kroner om vi skulle solgt den ut med fortjeneste. Kåpen er foret med ullstoff, og tar opp fargene fra jumpsuitene på ytterstoffet, men fordi kåpen er en “til og fra kåpe” og ikke en vanntett jakke til å base i snøen med syntes vi prisen ble for stiv til sitt bruk. 

De tre eksemplarene som det ikke finnes noen andre av, ønsker vi å gi bort igjennom en trekning av kundene våre.
Alle som har kjøpt eller kjøper jumpsuit fra høstens kolleksjon blir automatisk med i trekningen av en kåpe. 

Kjøp jumpsuit – bli med i trekningen av tre kåper. 

Rabattkoden: Stine – Gir 20% avslag på alt kjøp! 

God Handel! 

13 kommentarer
    1. De er jo utrolig flotte! Du har all grunn til å være meget stolt 😀
      Og kåpene var jo utrolig flotte de også, men forstår at de blei tatt ut med tanke på pris i forhold til funksjonalitet- synd, men forståelig 🙂
      Heldige er de som vinner disse 😀

    2. Nydelig! Bestilte en i str. 98 til Pia, dattera mi på 2 år og 3 mnd 🙂 Gleder meg til den kommer i posten <3

    3. Hi
      Nå har jeg bestillt og håper å vinne kåpe 🙂 Du er dyktig i alt du gjør, gleder meg til prinsessesengene blir ferdig og vi får se!! ha en strålende helg, og klem til snuppene <3

    4. Nydelige jenter, du er kjempe flink Stine. Er ganske nybegynner på syinga, men har sydd en barnebukse etter oppskrift på bloggen din, den ble kjempe fin, takk! <3

    5. Mary Anne Harring: Så flott å høre, til tross for at du er fingernem selv 🙂 De nærmerer seg nå, mangler kun litt maling 🙂 Tusen takk, og takk det sammen

    6. Hei 🙂
      Jeg synes du er så flink med håret til jentene. Og lurer på om du ikke kan legge ut film om hvordan du gjør det, for å få det sånn som her? 🙂 Har selv ei jente, men klarer ikke å få det til sånn så dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg