Vinn tur til Mexico da vel!

// Innlegg skrevet i samarbeid med Old El Paso //

Taco var en rett som nesten hver fredag ble disket opp i mitt barndomshjem, det var helt til Fajitas kom i butikkene og familien fikk en ny storfavoritt. En fredag uten fajitas ble liksom ikke helt den samme.
Siden den gang har veldig mange av mine nære venninner forbundet fajitas med meg. Jeg kan aldri bli lei, og jeg lager det så ofte jeg kan den dag i dag. Det er jo gøy når venninner drømmer seg tilbake til min pappas fajitas, som ikke var noe annerledes enn hva baksiden av pakken beskriver. 

I dag laget jeg fajitas på samme måte som alltid, men en vri var det, for jeg prøvde Stand’n’Stuff lefsene for første gang. De har nå kommet i whole wheat som vi liker best, og jeg trur jeg ble like energisk som den gang vi byttet ut taco-skjell med lomper for første gang. 

Dere skulle egentlig hørt meg under middagen, for jeg ble helt tullete av disse Stand’n’Stuff lefsene. For det første var det like gode som vanlige lefser, for det andre var det gøy å fylle de, og for det tredje var det helt genialt for de to små. Den vanlige lefsen ruller seg alltid på et tidspunkt opp så de sitter med hele fyllet i fanget og sier “fiiiler’n, gåkke aaan!”  

NAM!! 

Jeg fant også ut via hjemmesiden til Old El Paso at det er mange nye retter jeg måå teste ut fremover!! Så mitt tips til dere, må være å sjekke de ut, trykk HER, eller på bildet så tar jeg deg til oppskriftene! 


Så var det over til enda en godbit:

KONKURRANSE

♦ Hovedpremien er en reise for familien til Mexico – verdi av 50.000 kroner!!!! 

♦ Goodiebags fra Old El Paso trekkes hver uke!! 

Old El Paso kjører nå en kjempestor konkurranse som alle over 18 år, bosatt i Norge, kan delta på. 
For å delta i konkurranse må du svare på noen spørsmål, sende inn et bilde av din egen Stand’n’Stuff, og sende et motivasjonsbrev. Det er veldig enkelt, og det er bare å klikke her for å komme til konkurransesiden! 

Du kan også følge Old El Paso på Facebook

Lykke til!! 

 

 

7 kommentarer
    1. NAM 😀 Her i huset elsker vi også alle typer av taco og har vel spist det ca. 1 gang i uken (fredag/lørdag) fra så lenge jeg kan huske! 😀
      Jeg kan ikke la være å kommentere at jeg synes det var såå morsomt med plettfrie bilder på innlegget ditt, + en lekedinosaur på gulvet på kjøkkenet 😀 Sånn er det å ha barn. Man tror man har ryddet alt, men så er det alltid noen leker, etc. som havner et eller annet rart sted 😉 😀

    2. Cathrine Narum: Hahahahahah!!! Jeg også la merke til den, da bildene ble lastet opp på nett så klart ^^, Hihi. Men den hører jo hjemme i et hjem med barn 😀

    3. Et lite tips ifht tacolefser og barn: i stedet for å brette de inn nede, kan du rulle de som man gjør med pølser, og sette en av IKEAs fargerike poseklemmer nederst – da holder de seg lukket 🙂

    4. Hvor er de kule stolene fra? Er på leting etter nye og de var bare så fine!
      Fajitas blir en av rettene på ukesmenyen -takk for supert forslag 🙂

    5. Hadde disse whole weat greiene vært uten så mye sukker hadde de ssmakt myyye bedre..
      Og har flere ganger brukt poseklemme på tacoen for at den skal holde seg igjen når det gjelder barn 🙂

    6. En veldig lur sak hvis de små skal spise lefse er å sette en brødposeklype nederst på lefsa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg