Kjøkkendate

Nå skal jeg straks sette igang stoppeklokka på 45 min i to omganger for å ta et par skoletime foran skjermen. Studiene er spennende, men det er helt klart mer utfordrende å studere kun på nettbasis enn å studere på en fysisk skole med en lærer du kan få blikkontakt med, eller spørre om hjelp når du møter på hinder.
Allikevel er dette min eneste mulighet i dag med to barn, så bare man prioriterer får man det til! 

I dag fikk jeg faktisk tilbud om å prøve meg litt som frilanser, og det var akkurat den motivasjonen jeg trengte for å jobbe litt ekstra hardt med skole i dag. Jeg satt flere timer på dagen i dag også, og det betyr at når jeg lukker dataen i kveld kan jeg ta helg med god samvittighet og klappe meg hardt på skulderen. 

Det gjelder å henge med nå, for til tirsdag skal jeg i møte om frilanse tilbudet! IIk!! 

Må si jeg trives litt bedre i selskap med mine herlige to små, enn skolebøker og pensum. 

Runder av for å fortsette med innleveringen. 

Ønsk meg lykke til, 

GOD HELG <3 

5 kommentarer
    1. Så utrolig spennende! Jeg fikk ENDELIG, etter utrolig mye frem og tilbake og feilinformasjon og fy og fandenskap, tilgang til pensumet mitt i dag. Jeg er skremt som f, og gira som f, helt samtidig, haha! Nettstudier krever enorm selvdisiplin (gjort det før), men det er også veldig givende om man finner fora å få hjelp ifra. For meg er det en facebookgruppe som tar samme modul som meg, og en study-buddy. 🙂
      Og, selvfølgelig: Lykke til med frilansmøte, utrolig spennende for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg