Høsten Otilie buksedress

/Inneholder linker til kolleksjonen min/ 

Det er ikke mye som minner om sommer i Vestold i dag, heldigvis var vi ute i solen i går og fikk tatt noen nye bilder fra høstkolleksjonen min. Jeg har lyst til å vise frem to av buksedressene i dette innlegget, også kommer det flere godsaker i et nytt innlegg litt senere. 

Denne buksedressen har blitt stemt frem fra dere, og er en etterkommer av den tidligere modellen dere fremdeles finner til salgs hos VirreVapp (dog i noe utplukkede størrelser). Buksedressene er blant mine favorittantrekk til jentene, de må være tidenes mest behagelig plagg og ha på, og de er enkle å kle på og dresse opp etter ønsket anledning. Romsligheten gir barna fri bevegelse, glidelås i ryggen gjør den enkel å få av og på, og til de miste barna kommer den med trykk-knapper i mellom beina for å enkelgjøre bleiskift. 

Den gamle modellen ligger ute til kun 199 NOK i disse dager, så “løp” og kjøp om du vil gjøre et kupp. RABATTKODEN: STINE, gir også fraktrabatt på alt fra VirreVapp!

Buksedressen kommer også i en helt nydelig blåfarge, så den kommer det bilder av senere. 

Håper dere er like fornøyde med resultatet som jeg er, det er jo tross alt dere som har vært med på å lage denne modellen, med de fargene resultatet viser. Så bra jobba alle sammen 🙂 

 

Følg Speiltvillingene på facebook – 

Trykk gjerne på likerknappen i bunn av innlegget om du synes det er spennende å følge med på kleskolleksjonene. 

21 kommentarer

Siste innlegg