Hjemreise og Bjørneparken

I går var det tid for hjemreisen vår, trist å forlate den nydelige hytta, men samtidig er det godt å komme seg hjem. Nå er jeg helt nødt til å starte hverdagen igjen, for jeg har ti tusen ting jeg henger etter på nå etter ferien. Så jeg gleder meg til å få jobbet normalt og få rutinene inn i hverdagen. 

På vei hjem fra Geilo kjørte vi innom Bjørneparken i Flå. Jeg syntes egentlig det var litt skuffende bygd opp, men barna koste seg veldig. 

Geitene var nok dyra som fenget mest for jentene, siden vi kunne gå helt bort og kose med de. 

Buksene jentene har på seg er fra VirreVapp, den blomstrete HER og den lilla HER. Rabattkoden stine gir som alltid fri frakt på alt fra VirreVapp (adlink).

Vi var ikke hjemme før klokken var over sju på kvelden og da forsvant de siste timene på mat, butikkbesøk, en tur til hesten og hente hund. Jeg har fått høst kolleksjonen i posten nå, på snaphistorien (stinetuss) min kan dere få noen sniktitt. Jeg gleder med sååå til å vise dere med ordentlige bilder her på bloggen! 

Nå skal vi rømme huset for ikke å bli smittet av en syk pappa. 

Så vi snakkes vi igjen senere.

7 kommentarer
    1. Er det noen ganger du føler at livet ditt er basert på å vises til andre. Du må ofte ta bilder og legge ut, men arbeidetil vet du selv ,beklager 🙂
      Jeg synes ikke helt at det er slik man skal ha det til. Bare bruke tiden til å knipse bilder for å så skryte av det, er man egentlig til stede? ??
      Kjenner noen bloggere, som sa åpent til meg at, de føler de aldri helt selv opplever øyeblikkene og at de oppsøker plasser for å ha noe å skrive om??
      Er det slik du skriver og viser det, slik at andre skal tro at ditt liv er så flott?
      Kan du si din ærlige mening om hvorfor du legger ut bilder og skriver om det? Lyver du noen ganger for å misunne andre, men så er det egentlig ikke så flott som du skal ha det til?
      oppsøker du situasjoner eller lager f.eks noe for å ha noe blogge om?

    2. Så koselige bilder 🙂 Gleder meg til å se kolleksjonen! Det er så vanvittig motiverende å lese om hvor mye du har fått til, og hvor dyktig du er i alt du gjør. Alt du tar i blir jo til gull, kvinne! Ha en strålende fin helg 🙂

    3. Lizbeth Osnes: Tusen tusen takk 😀 Kommer noe bilder i kveld, må sette meg ned å jobbe nå 🙂

      Neimen, du da. Herlighet, så utrolig snilt <3 Tusen takk, en NYDELIG helg til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg