What Beauty Feels Like To Me

//  Innlegg skrevet i sammarbeid med Veet // 

Det å skulle fortelle med ord eller vise med bilder hva skjønnet er for meg er ikke enkelt, det er rett og slett så utrolig mye som kan røre meg i form av livets skjønnhet. Øverst på listen står så klart mine fantastiske barn som jeg elsker så høyt at det gjør vondt, men også deres pappa og min elskede samboer kommer svært høyt på listen. Det første bildet der BT går hånd i hånd med våre barn treffer blink på What Beauty Feels Like To Me

Men det er også så vanvittig mye mer, venner, latter, historiene bak et bilde med venner, vakre steder, blomster… Det er så mye! Selv bilder av meg selv med barna mine er vakkert for meg, og det er ikke fordi jeg er glad i å se bilder av meg selv, men jeg ser hvor glade mine barn gjør meg, jeg ser at den kjærligheten jeg har til dem lyser ut av øynene mine når de er i nærheten. 

Når jeg ser igjennom bildene mine over innser jeg hvor velsignet jeg er med livet! The Life Is What Beauty Feels Like To Me! 
Og det er ikke bare det fine i livet som er skjønnheten, for selv om vi går igjennom tøffere tider i ny og ned, så er det også disse nedturene som får oss til å se det vakre enda sterkere. 

What Beauty Feels Like To Me

– Er temaet til Miss Veet 2015 konkurransen. Dere har kanskje fått med dere at jeg har skrevet om denne konkurransen tidligere? 

Om ikke, så kjører Veet nå en konkurranse der alle kan delta ved å dele en liten filmsnutt av “What Beauty Feels Like To Me” på Instagram, med taggene #missveet2015NO og #whatbeautyfeelsliketome

Hva skjønnhet er for deg kan være så mangt, så tenk på det som gjør deg glad og lag en liten film. Skjønnhet finnes på innsiden og utsiden – og bare ved å tenke igjennom hva skjønnhet er for deg, og så lage en bildefilm eller film vil gi deg en bedre dag! Jeg lover. For i den travle hverdagen trenger vi å stoppe opp og minne oss på det vakre i livet er.

Konkurransen er over første august, så nå gjelder det å bli med om du ønsker å være en deltager til Miss Veet 2015. 
Vinneren blir ikke bare Miss Veet 2015, men hun får også 5 vax og 5 kremer fra Veets produkter hjem i posten. IdaWulff vil trekke vinneren 🙂 

Lykke til, og drøm deg inn i livets vakre! 

1 kommentar
    1. Jeg skjønner virkelig hva du mener og ser på bildene dine at dette absolutt er what beauty feels like.
      Jeg hadde nok tatt med mange av de samme bildene. Min datter, min samboer, mine venner, og små (uviktige) ting som er viktig for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg