BlomsterMAGI

Viste dere at jeg ELSKER planter? Ja, det trur jeg nok at dere gjør.
Min fantastiske samboer hadde virkelig ryddet og vasket hele huset så det var skinnende rent da vi kom hjem fra ferie, jeg kunne ikke vært mer takknemlig. Noe så fantastisk, jeg stresspakket til de grader før ferien og forlot huset med dårlig samvittighet, det så rett og slett bomba ut! 

Det han riktignok ikke hadde husket var å gi blomstene litt vann, herlighet, bagateller 😀 Passet egentlig veldig fint, for jeg hadde lyst på noe nytt, så nå fikk jeg en god nok grunn til å bytte ut de gamle. I dag tok jeg turen til plantasjen så BT og jeg har hatt hagedag, jeg pleier ofte og si: “de som kjører fordi her uten å vite hvem vi er, trur nok det bor et pensjonistpar på gården”, BT er svært opptatt av å ha en nyklipt og velstelt hage, litt som at jeg ikke helt klarer å se forskjell fra før han har klipt plenen til etter. Neida, men nesten! Jeg vet egentlig ikke om det er fordi han er så nøye eller om det bare er fordi han synes det er litt for gøy å kjøre rundt med John Deere sitteklipperen sin !! 😀 


Litt nytt inne

 


Og den deilige HAGE


Til og med nyklipt hekk i dag! 


Og sååå vanvittig mye moreller! 

Ikke rart jeg elsker sommeren!! 

– Følg Speiltvillingene på facebook – 

22 kommentarer
    1. Å komme hjem til vasket og ryddet hus er fantastisk. Det ble veldig fint med alle de nye blomstene. Ha en herlig lørdagskveld.
      Chris

    2. Hei 🙂
      Så vakre blomster!
      Har de fått frilanskrystantimum på plantasjen alt, hva var prisen der? Jeg Må ha de hvert år, de er så fine å holder seg til langt ut på høsten 🙂

    3. Jeg har vært bortreist en stund i tillegg til å a kommet hjem til hus uten internett, og derfor har blogglesing blitt nedprioritert. Men det er i alle fall utrolig kjekt å komme innom igjen og få lest om ferieturen deres. Bildene av jentene er selvsagt til å smelte av, og kjolene med tyll gjør at jeg har kjempelyst på småjenter i sånne søte kjoler! Håper dere har en fin sommer videre 😀 både ute og inne så det superfresht ut med blomstrende oppfriskninger!

    4. Så utrolig koselig du har det 🙂 jeg har ett spørsmål til deg ang uteplanter. Jeg og samboeren min har plantet to ganger i samme blomsterbed på ca en mnd, nettopp fordi blomstene bare dør. Hvordan klarer du å holde liv i dem? :’) haha! Jeg trodde det skulle være lettere med planter ute, enn inne. Men ikke her i huset 🙁

    5. Jeanett Olsen: Tusen takk 🙂 Oi, hmm, det er litt vanskelig å svare på siden jeg ikke vet hvordan planter dere har eller hvordan klimaet er der du bor. Det lureste er nok å spørre om tips og råd på plantebutikken slik at dere får planter som passer hos dere. Det varierer jo veldig hvor mye sollys og vann forskjellige plantearter skal ha 🙂

    6. Så fin den aloe vera planten var!:D Jeg bor en 5 min kjøretur unna plantasjen og har lenge hatt lyst til å handle inn litt grønnplanter ala aloe vera, kaktus og gummiplanter for å freshe opp litt 🙂 Tror jaggu jeg skal gjøre det imorgen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg