Bobler Over

Jeg vil bare si tusen tusen takk for kjempe respons på Playsuiten som jeg skal gi bort i morgen <3 Alle de fantastiske kommentarene gjør meg ikke bare glad, de gir så mye inspirasjon at det omtrent bobler over, jo, det bobler over. Så da jeg la meg i går kveld ble jeg liggende å dagdrømme om å sy brudekjolen min selv. Haha, ikke at jeg en gang er forlovet, men shitt! Tenk så vanvittig kult det hadde vært.! 

Til morgen i dag hadde jeg kjolen frisk i minnet, og jeg klarte ikke å la være å youtube litt, for er det et sted man finner alt en lurer på så er det der! Men akk ja, jeg får vel se om jeg blir forlovet først og fremst. 

Siden jeg ble sittende å drømme meg inn i nye ideer og nye antrekk rakk jeg ikke å gjøre noen av mine plikter før jeg plutselig befant meg i bilen på vei til Stoff&Stil. Med jentene og min beste venninne ble det nok en gang innkjøp av vakre stoffer, og jeg gleeeder meg så til å sette i gang! Stine kommer til meg i kveld, så da blir det sykveld, ikke hver dag jeg har besøk når jeg syr. 😀 

Jeg trur og håper det vil komme litt nytt som dere vil like, og jeg har kjøpt et mønster som skal være veldig enkelt fra Stoff&Stil i dag, et skjørt til meg selv. Jeg liker jo å dele mønster og oppskrifter, men er du helt fersk bak symaskinen er det nok fint å få tips til mønster du kan kjøpe og følge også. Tegnejobben tar til tider lengre tid enn å sy plagget. Så jeg håper det faller i smak, jeg bare digget skjørtet, for jeg så det utstilt på Stoff&Stil for et par uker siden. 

Ja, dette innlegget har jeg holdt på å skrive i godt over to timer nå og jeg har varmet den samme kaffekoppen 3 ganger i mikroen, så jeg trur jeg bare runder av og kommer sterkere tilbake i morgen. BT jobber overtid, så jeg rekker ikke mer en nedom stolen ved dataen før mammapliktene kaller 😀 Slik er det noen dager. 

Ha en fortreffelig kveld alle sammen, i morgen er det alt HELT, atter en gang! 

 

5 kommentarer
    1. Min drøm i mange år har vært å sy egen brudekjole. Jeg har sydd mange selskapskjoler da, men er ikke helt det samme. Men min samboer vil jo absolutt ikke gifte seg da 🙁 jeg har et håp om at han kaaanskje ombestemmer seg om noen år 🙂

    2. Siri: Jeg burde kanskje øve på selskapskjoler jeg da! :O Haha, for jeg har jo egentig ingen erfaring, men har heldigvis mamma og spøre. Han endrer vel mening vel, for din skyld <3 Lov å håpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg