Verden kjekkeste lillegutt

Hipp hipp hurra! 

I dag har vi vært i bursdag til Anton, min søsters sønn. I morgen blir han ett år og stor gutt 😀 

Skjorten Anton har på seg er fra VirreVapp HER (adlink) Den er på salg, og med rabattkoden Stine får du avslag på frakten i tillegg. 🙂

Anton må være verdens største sjarmør. Han smiler sitt snille smil dagen lang og er rett og slett til å spise opp. Hele helgen har vært en stor familiehelg, på lørdag var vi hos mamma med min søster sin familie på middag og hennes Islandske venninne. Det ble en utrolig hyggelig kveld, jentene lekte og lekte med kusine Sol og min minste kusine som var på overnatting hos mamma. Jeg fikk til og med trent litt på den alt for dårlige engelsken min, så det var virkelig noe jeg trengte. 🙂 
Og i dag var det jo en enda større familiesamling i bursdagen til Anton.
Jeg elsker slike familiesettinger, så for meg har denne helgen vært helt perfekt!  

Vi må nok få oss et huskestativ, jentene bare elsker det 😀 


Jeg tenkte å lage innlegg om kamera i kveld, men må en tur i stallen og styre litt, så da kommer det som første innlegg i morgen i stedet 🙂 Tips og trisk til gode bilder er noe jeg selv leter etter ofte, og nå føler jeg endelig at jeg har funnet hva som fungerer for meg, så det vil jeg gjerne dele med dere. Gode bilder er så gull verdt til senere. 

7 kommentarer
    1. Koselig å dele bursdagsdato med den storsjarmøren! Gratulerer til han, og for noen nydelige jenter du har😍

    2. Så hyggelig!
      Jeg vil bare si at du har en fantastisk blogg og jeg finner mye inspirasjon i det du skriver. ♡♡

    3. Hva er det du pleier å gjøre med bildene dine? Selv pleier jeg bare å legge de inn på PCen og der forblir de. Men det er jo såå mye koseligere å bla gjennom bilder som er printet ut eller puttet i album. Vurderer å gjøre det med bildene mine, men det blir ganske mange bilder etter hvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg