Jordan vet hvordan..

Annonse

Er det ikke slik det lyder? 

I dag skal jeg ta dere med inn i tannbørste-verden, og jeg håper dere kan plukke opp noen tips og triks som jeg selv kom over da jeg ble introdusert for tannbørstene til Jordan i et litt bredere perspektiv enn fra butikkhyllen. Jeg har aldri tenkt noe mer eller mindre over tannbørster annet enn at det er noe jeg er nødt til å ha for å starte dagen, og legge meg om kvelden. Derfor ble jeg veldig positivt overrasket da jeg satt meg litt bedre inn i design og produkt. 

Jordan Step 0-2 år (vist på bildet over) er tilpasset de aller minste barna og deres behov. Tannpuss skal innarbeides straks den første lille melketannen vises. Step 0-2 år er fremdeles den eneste tannbørste vi har brukt til jentene, noe vi har vært svært fornøyd med.Tannbørsten har et lite hode med supermyk bust, det fargede området på busten indikerer Statens Helsetilsyns anbefalte mengde fluortannkrem. Det knudrete feltet på båndtaket er laget slik at barn som klør i gommene kan bite på tannbørten og den korte halsen forhindrer at børsten føres for lagt inn i munnen.  

Otilie og Olivia synes tannpuss er veldig gøy – når de får gjøre jobben selv. 

Men mamma må hjelpe til litt først slik at alle tennene blir rene.

Pussetriksene varierer fra dag til dag, noen dager hjelper kiling til å åpne munnene, noen dager trengs ingen triks og andre dager er det en større kamp, men vi kommer oss alltid i mål, og vår belønning er at de får pusse litt selv og dyppe tannbørsten i et glass med vann. 

Jordan har tannbørster som vokser med barna. Den er ergonomisk tilpasset både barn og voksen hånd. Og kommer i step: 0-2 / 3-5 / 6-9 / normal størrelse. Alle har de merker i børsten som viser hvor mye tannkrem du skal bruke ved hvert puss, og i step 3-5 og 6 – 9 får man med morsomme tilbehør som oppheng til speil, børstebeskytter eller timeglass som viser hvor lenge du skal pusse. 

Jordan Individual er lansert med 12 helt nye design. Designet er lekker og fargerik, inspirert fra nordisk natur. Konseptet går ut på at alle skal få sin personlige favoritt i design og farger. 

Nå kommer sommeren med varme dager, og da er det lurt å ta en utbytting av tannbørstene som samler opp bakterier i badeskapet. Kanskje du er så heldig å vinne en goodiebag fra Jordan? 

Konkurranse: 

  • Del din #pusseselfie på instagram
  • tag #pusseselfie, #jordanvethvordan #mintannbørste 

Vinneren av en goodiebag fullstappet av deilige produkter blir trukket om to uker. Vil du lese mer om Jordan sine tannbørster, må du gjerne ta en titt på landingssiden deres. 

Lykke til! 

 

6 kommentarer
    1. Liker bloggen din veldig godt og syntes du er inspirerende! Men lurer på en ting. Klærne du syr velger du farger og mønster selv, men selve formen/mønsteret på alle klærne du syr er jo fra stoff og steel? Hvorfor opplyser du ikke om det, men heller sier det er ditt eget? Og andre ting du lager som du sier er din ide stormer det av like ting på pinterest og andre steder? Syntes det du lager er kjempe fint og du er utrolig dyktig men ble litt skuffet når jeg skjønte du ikke var så kreativ som jeg trodde, altså fordi det ikke var dine ideer 100 prosten, men bare at du har valgt hvordan farger og mønster det skal være. På kolleksjonen du kommer med nå er jo alle klærne dine basert på oppskrifter på stoff og steel. Kanskje være litt tydeligere så ikke alle tror det er din ide når det faktisk er hentet fra et annet sted

    2. Ingrid: Hei hei 🙂 Her må du gjerne komme med eksempler, min kolleksjon er på ingen måte laget etter mønster fra stoff og stil. Når sant skal sies så er det svært få mønster jeg har fra stoff og stil. Hele to barneplagg for å være presis. Så her har du desseverre ingen grunnlag til å kritisere meg. Om et mønster er fra stoff og stil så nevner jeg det godt og tydelig, gjerne med link direkte til mønsteret. Buksedressen som kommer i neste kolleksjon (til jente) var først en kjole jeg sydde til jentene, som jeg siden laget om til buksedress. Her er heller ikke kjolen fra stoff og stil, så ikke vet jeg hva du mener. Buksedress (gutt) laget jeg med utgangspunk i jentemodellen, men fikk hjelp av mamma til å tegne skjortedelen, altså fra hennes bare hode. Så heller ingen stoff og stil modell der i gården. Jakka som jeg også kommer med, har jeg tegnet på frihånd, så nok en gang er det heller ingen stoff og stil merkevare.

      Andre ting jeg lager, her må du også gjerne nevne med eksempler, jeg nevner ofte at jeg henter inspirasjon fra blandt annet pinterest, og ofte lager jeg noe jeg har sett, jeg deler da gjerne for å vise fremgangsmetode.

      Hvor du vil med denne kommentaren vet jeg ikke riktig, men jeg har i hver fall svart så godt jeg kunne, så får du velge å gjøre hva du vil med det. 🙂

    3. Åh for noen nydelige sjarmtroll! <3
      Når jeg var liten var tanpuss en liten kamp, men vet mamma brukte et triks for å få meg til å bite sammen tennene, og det var å si at jeg skulle være tiger. Haha bare et lite tips, for det syntes jeg var morsomt.
      Håper dere får en super fin helg, klem til deg<3

    4. Det er fryktelig sjelden man kommer opp med noe som er 100% ens eget og helt nytt. Som regel blir man jo inspirert fra en eller annen side. Nesten umulig at ingen i hele verden har tenkt samme tanken før en vel…! Syns hun legger ut mye nyttig og interessant jeg, og det er mye jeg ikke har sett før i alle fall. men så har jeg ikke googlet meg igjennom halve internett for å se om det er noe som ligner på det hun har laget kan komme fra noen andre.. 😀

    5. Criador: 🙂 Hehe, nei, denne jenta må gjerne komme en titt og se i mine symønster, hun ville nok blitt skuffet over funnet. Men ja, en kjole er en kjole og bygger jo på de samme prinsipper, slik som en bukse, et skjørt eller noe annet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg