Tid for å feire

HURRA!! I dag sovnet jentene 19:05. Juhuu. Riktignok så hadde vi verken matro eller en spesielt hyggelig tid fra halv seks til sju, da var det sutring og to motvillige jenter mesteparten av tiden. Akkurat denne perioden hos jentene er ganske krevende synes jeg. De er nå i det stadie hvor de begynner å bli for store for dagluren. Problemet er bare at de samtidig er litt for små, så enten blir det en liten daglur, men da blir det problemer ved legging. Andre alternativet er å droppe dagluren for å få de til å sovne når de burde, problemet er bare at tiden etter klokken fem kan til tider være et mareritt som foreldre. To stykk som sutrer i kor får det til å riste i trommehinnene. 

Akk ja, så det at jentene i dag sovnet rett etter de ble lagt var virkelig noe både BT og jeg trengte. ♥

 


 

Nå sitter vi i sofaen og momser deilig frukt og sjokolade. Kvelden skal nytes og feires. Jeg har hatt en helt utrolig dag. BT tok meg seg begge jentene til en kompis, slik at jeg kunne få litt alenetid. Eksamensoppgaven min er nå ferdig, jeg fikk tid til å rydde og friske opp huset og etter det tok jeg på meg ridebuksa og red tre kvarter på Dronninga. Altså hva mer kan jeg be om? Jeg er bare så vanvittig takknemlig for den beste og diggeste kjæresten jeg er så heldig og dele livet mitt med.

Ha en fantastisk helg alle sammen. 

Jeg er helt klar for å se på Eurovision Song Contest ^^, Noe flere? 

13 kommentarer
    1. Åh, så deilig! Vi har også hatt en strålende dag 😀 Borsett ifra på kvelden. Olivia brukte over 1 time på å sovne. Hun sovnet kl. 21 etter å ha sittet (og sovnet) på fanget mitt i 10-15 min :S Huff. Blir godt når denne perioder er over kjenner jeg :p
      Kos dere masse med kjærestetid, tv og namnam 😉

    2. Husker så godt den tiden! Jeg har tvillinggutter og storebror er nøyaktig 18 mnd eldre. Tvillingguttene mine gikk fra å sove 2 timer om dagen til ikke I det hele tatt, og ettermiddagene ble ganske slitsomme. Trøsten er at det går seg til veldig fort! Og tiden flyr altfor fort, gutta mine er i dag 13 1/2 og 12 år 😉 ha en flott kveld 🙂

    3. Hei 🙂
      Kjenner meg sånn igjen i det med sovinga til jentene.
      Vi hadde en vanskelig høst med vår yngste, som ikke sovnet lenger på dagtid, men virkelig trengte det fortsatt. Var mange harde ettermiddager. Men etter en stund ble det bedre, og nå holder hun fint ut 🙂
      Så det blir bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg