Aller mest gøy, og litt slitsomt :D

Noen som føler med meg i dette sekund? 

Helt utkjørt etter en helt fantastisk dag. 

Vi var og så på 17.toget klokken 11, og med to små pluss seg selv er det litt pes å gjøre seg klar til en slik festdag.  Men klare ble vi alle fire, og helt fra vi våknet har dagen gått slag i slag. 

Vi var sammen med min familie da vi så på toget, så gikk vi opp til den ene oldemora til jentene og var med BT sin familie hvor vi hadde utsikten over hele 17.mai feiringen under oss. 
Etter det reiste vi hjem, fikk stelt i stand litt her hjemme før vi fikk besøk av 5 fine folk til middag og enda litt mere kake. 
Jeg er så stappet som en kalkun og ingen ting slår følelsen jeg har akkurat nå, for her ligger jeg rett ut på sofaen og tenker på den fine dagen vi har hatt ♥

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! 

Håper den har vært fantastisk! 

9 kommentarer

Siste innlegg