Arbeiderenes dag

HALLO!! Jeg lever enda ^^, Haha.

En dag borte fra bloggen er helt merkelig. Men gårsdagen var hektisk, jeg startet dagen med studier på kontoret til BT, jeg holder på med siste innlevering nå før eksamen. Studiene er veldig spennende, og jeg er veldig fornøyd med at jeg er ferdig med 5 innleveringer, hvor alle har blitt godkjent på først forsøk. *En liten klapp på skulderen til meg selv* 

Da jeg hadde jobbet intenst i noen timer, reiste jeg til Tønsberg for å ha handle litt møbler til kjøkkenet. Jeg skal snart vise dere, men jeg må hente kameraet mitt først. 

Klokken 18 var jeg på plass hos ei god venninne. Hun feiret bursdagen sin, jentene er på overnatting hos søsteren til BT, og etter et bursdagsvorse reiste vi til vårt lokale utested hvor det var fullt liv og røre. Kamara lot jeg ligge igjen hos min venninne. 

Herlighet, som vi koset oss i går. Da vi kom ned til utestedet ble vi også gjenforent med mennene våre, og en masser av gode venner. Vi var hjemme allerede kl 2, så noe sier meg at vi har blitt foreldre 🙂 Og formen i dag er helt topp hos begge to, allerede klokken ni var vi begge våkene, og satt ute i solen med bikkjene. Vi har hundebesøk denne helgen, så nå har vi to hunder, og senere i dag skal jeg hente mamma sin hund også, så da blir det en stor, men merkelig hundefamilie her ^^, 

Jeg kan ikke si at det er gunstig å ha tre hunder i røytetiden !!! Men men, Tyra koser seg veldig, og det er super stas for jentene. Så får jeg heller støvsuge et par gangen 😉

Sniktitt fra kjøkkkenet ^^, 

Og flagget er så klart på plass i flaggstangen. 

Ha en fantastisk fridag! Ses igjen om litt <3 

6 kommentarer
    1. Såå kjekt med en ut kveld med gode venner! 🙂 jeg merker selv at jeg setter så stor pris på de gangene vi har muigheten til det etter vi fikk barn 🙂 Sjeldent, men veldig kjekt når vi først går ut 🙂
      Nyt fridagen! 🙂 Jeg har sendt mann og barn på overnatting hos svigers, slik at jeg kan ha jentekveld med taco og snacks! 🙂 Kjekt det og.
      God helg 🙂

    2. Rebekka Fylling: Ja, det er veldig gøy. Setter jo mer pris på det i dag som det ikke lenger skjer så ofte 😀

      Høres supert ut det også <3

      God helg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg