Snøfull Torsdag

Whaaat!! En halvmeter med snø har lagt seg og det ser ikke ut til at det skal stoppe på en stund heller. -_- For to dager siden tok jeg lunsjen ute i t-skjorta.
Heldigvis kom svigerfar og brøytet gårdsplassen til morgen i dag, vi skal snart avgårde, jentene skal en tur til svigers til BT er ferdig på kurs. Og jeg skal vende nesen til Tigerstaden. Kan ikke si at dette været er det beste å reise i, men jeg får sette meg på toget så går det vel bra.  

Litt rosiner og tv-kos mens jeg pakker er innafor på denne dagen. 

I kveld skal jeg i 10 års jubileumet til Side2, wee. Dette gleder jeg meg til, blir gøy å hilse på nye fjes og andre bloggere. 
Jeg har kjøpt meg kjole fra Nelly som blir antrekket i kveld. Jeg palt pladask for denne, så jeg gleder meg til å ta den på meg. 
Du finner kjolen ved å trykke på bilde (annonselink) 

Takk for alle tilbakemeldingene på gårsdagens innlegg. Dette er såå gøy 😀 

Snakkes ♥

4 kommentarer
    1. Rimelig mye snø på kort tid ja.. snøkaos uten like i Oslo :-/ Håper dette er de siste krampetrekningene og at våren snakrt kommer tilbake for fullt 🙂
      Så fine bilder av jentene 🙂 Synes også jeg dro kjensel på de olabuksene, er det name it og med blondebånd som er knytt på ene siden? Isåfall har min frøken lik bukse :-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg