Virre Vapp by Stine Skoli

VINNEREN AV ET VALGFRITT PLAGG FRA VIRRE VAPP BY STINE SKOLI ER:

  • Deltatt på blogg –  Siv som ønsket å vinne et plagg til barnebarnet sitt. Olivia pekte ut vinneren. GRATULERER 😀
  • Deltatt på Instagram – Jeanette @Shan1E87, valgt ut av tilfeldig tall generator. GRATULERER 😀 

Woow !!! 

Slippet på kolleksjonen søndag ettermiddag startet med et PANG!!! Allerede er flere størrelser utsolgt. Spesielt gjelder dette Otilie-jumpsuiten, alle de tre fargene er helt tomme i størrelse 86/92. Lise bak Virre Vapp har kontakt med fabrikken i Kina, så jeg krysser fingrene for at de har tid og stoffer nok til å lage opp flere plagg. Dette er noe jeg skal holde dere oppdatert om. 

Dere tenker helt sikkert som både Lise og meg, at klærne ikke burde blitt utsolgt etter så kort tid – 3 dager!! Og derfor vil jeg fortelle dere hvorfor. Lise startet opp Virre Vapp i 1999, man kan vel med andre ord si at dette er noe hun kan og er god på nå etter 16 år. Men det å ta inn meg som en gjestedesigner er helt nytt. Vi kunne ikke på forhånd vite om dette ville bli en suksess eller ikke, derfor ble antall kolli lagt opp etter normalen. Jeg blir jo helt overveldet av at salget har gått så vanvittig bra, og det er ikke fordi jeg får fortjeneste av salgene, for det gjør jeg faktisk ikke. Mens Lise stakkars har jobbet på spreng til langt på natt med bestillingene og tenk – neii, ikke enda en Otilie i 86/92. 

Dette er noe vi nå jobber med for å få klargjort bedre til høstens kolleksjon. Nå har vi muligheten til å sette opp forhåndsbestillinger, slik at dere kan bestille uten noen kostaner eller forpliktelser før plaggene har kommet til deg. På denne måten kan vi vite et bedre tall på hvor mange enheter vi må ha per antrekk og størrelse, og på den måten unngå å gå tomme før kundene har fått ønskene sine, eller produsere alt for masse. 

Heldigvis er det ikke tomt for alt, så det er mange muligheter, bare ikke Otilie-jumpsuiten i størrelse 86/92 🙂 Ta dere en titt på hele kolleksjonen HER

Jeg har i hvertfall bestemt meg for at Otilie-jumpsuiten skal komme med i neste kolleksjon også, med noen få endriger for å få et nytt desige som blir høst og vinter versjonen, men som allikevel passer året rundt. Jeg trur faktisk jeg skal finne frem symaskinen i kveld og starte med å sy en prøve for å høre hva dere synes.

Ha en strålende dag alle sammen, her skinner solen og det gir så mye energi 😀 

 

35 kommentarer
    1. Kleskolleksjonen er kjempe fin! 🙂 Hadde forventa en annen pris kanskje. Syns hårbåndene var litt dyre faktisk. Skjønner at alle parter skal tjene penger altså men 🙂

    2. Iselin: Dette er ikke masseproduskjon som de store kleskjedene driver med, og da kan prisen desverre ikke være annerledes. Når jeg nå har sett alle leddene og hvor mange timer så mange personer jobber for å få laget et plagg er det nesten hårreisende billig. Men ja, jeg skjønner du synes det blir dyrt. 🙂

    3. Synes otilie buksedressen er helt nydelig! Kunne virkelig tenkt meg en til tantebarndt mitt som har bursdag i morgen! Str 86-92 vil passe men ikke så lenge! Skulle ønske det var større størrelser! Alt du lager er så flott, synd det koster så mye, selvsagt vet jeg at det må koste litt! Er jo ikke noe masseproduksjon og plaggene er unike! Digger de!

    4. Ida Vinda: Otilie jumpsuiten med blomster kommer i en størrelse størrelse 🙂 jeg elsker den, slitesterkt stoff som ikke krøller slik som lin i større grad gjør. 🙂

    5. Hei!
      Jeg lurer vel egentlig bare på hvorfor du ikke får noe fortjeneste av salg av plagg som du faktisk har designet? Det må jeg si jeg synes er veldig dårlig.
      Louise

    6. Jeeiii så gøy å vinne 😊 Tusen takk! Ikke vanskelig å velge ut noe i den flotte kolleksjonen din 😊

    7. Louise: det er fordi dette bare var en mulighet jeg fikk om jeg ønsket å være med, så jeg sa ja og viste da at jeg ikke ville få noe mer betalt enn læren om hvordan alt utføres:) jeg synes ikke det er dårlig, og siden jeg nå har fått tilbud om å bli med vidre kommer jeg til å få en prosent av plaggene ved videre kolleksjon 🙂 så det er egentlig bare positivt. Jeg ønsker å kunne dele plaggene mine, men jeg har ikke kapasitet til å gjøre det alene:)

    8. Gratulerer med bra salg 🙂
      Jumpsuit kunne jeg tenkt meg om den fantes i større str til lille frøkna mi.
      Sikret meg den ene kjolen 🙂
      Og jentene dine var så skjønne i jumpsuit på god morgen norge <3 <3

    9. Er det mulig å få Tvillingrabatt på klærne? Evt på neste kolleksjon? Må jo handle tøyet om det kommer noe til gutter:D

    10. Synes det er så gøy at du har fått denne muligheten 🙂 Har fulgt bloggen siden starten og du har alltid imponert, så dette er veldig fortjent 🙂 Skal si tvillingene har brakt med seg mange flere fine ting enn det de kjipe menneskene trodde da du gikk gravid og fikk høre at det var synd på deg! Du er bare heldig 🙂
      Stå på videre, gleder meg til å se plaggene i neste kolleksjon. Jeg er også fra det lille stedet Re, og da er det ekstra gøy at noen kan stikke seg ut og gi denne lille kommunen litt oppmerksomhet 😀

    11. Jeg er så lykkelig!! Fikk idag vite at vi skal få ei lita frøken, og gjett om jeg skal bestille Otilie dressen. Den er bare så nydelig! Gleder meg allerede til neste kolleksjon, og følge syprosjektene dine på bloggen! 😊😍

    12. Nå forventet jeg meg mye høyere priser. Syns ikke det var så dyrt jeg. Ja, det er jo dyrere enn typiske kjede-butikker, men andre steder så koster vel klærne såpass? Og som allerede nevnt så er det jo en helt annen prosess bak disse klærne. Tommel opp! 😀 Utrolig fine klær og jeg er veldig imponert over alt du får til. Gleder meg til neste kolleksjon og håper det kommer noe til gutt da 🙂

    13. Frida: så hyggelig å høre 🙂 setter veldig stor pris på en slik tilbakemelding 🙂 Frida fra Re, hmm, det ringer ingen bjeller, eldre enn meg kanskje? 🙂 ble nysgjerrig jeg nå, er jo ikke en veldig stor kommune.

    14. Kristine B: Ååh, GRATULERER!! Da skjønner jeg godt du er lykkelig 🙂 lykke til vidre i graviditeten, ta godt vare på deg selv så har jenta de det like bra 🙂

    15. Kjempefine klær, skulle ønske jeg hadde hatt ei lita jente nå ja 🙂
      Håper det kommer med gutteklær i høstkolleksjonen 🙂

    16. Jeg har gledet meg til å kjøpe Otiliedressen til min baby, men den er jo bare i rosa. Jeg har en gutt og selv om han går i lilla og fersken synes jeg ikke rosa er så fint til han. Vær snill å lag en gul, rød eller blå neste gang!:)

    17. Hvordan har du fått til å selge egen kolleksjon? 🙂 Hvordan er inntekten på dette? Hadde vært moro å starte med noe sånt selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg