God Morgen Norge

Pakker om kofferten. 

Fra et Oslobesøk til ett annet. I går kom vi hjem etter en fantastisk tur i Oslo. Det var helt super herlig å komme hjem og hente snuppene. Noe av det beste med å ha en voksenhelg er vel kanskje det å kunne hente barna sine igjen og kjenne på gjenforeningslykken som spres. 

I stedet for å pakke ut og rydde bort har jeg denne dagen bare pakket om kofferten fra helgen. Om bare et par timer reiser jeg med jentene inn til Oslo igjen. Vi har blitt bedt til God Morgen Norge, så i morgen er vi å se på programmet. 

Vi reiser inn til Oslo nå snart slik at jentene kan ta dagluren i bilen, også kan vi ha en jentedag i Oslo før vi lander på hotellet, og for håpentligvis får en god natts søvn 🙂 
I kveld kommer jeg også med et nytt DIY innlegg som jeg er utrolig fornøyd med. Jeg håper dette DIY-innlegget faller i smak hos dere også, så følg med 🙂

zuIAqPjxn4

God morgen Norge 😀
 

11 kommentarer

Siste innlegg