100% Sjokoklem

// Innlegg sponset fra Freia //

Bildet over taler jo for seg selv ^^, nydusjet og i rene pyjamaser , men pytt sann. Jeg hadde vært på kontoret hele dagen i går og da BT måtte reise og stikke ut et hus på kvelden tok vi oss lov til å kose oss med litt sjokoklem fra Freia. Jeg er litt vel god til å finne på en unnskyldning for å kose meg litt i hverdagen, men alle vet vel hvor mye bedre litt sjokolade smaker på en helt vanlig hverdag? 
Dessuten skal BT og jeg til Oslo fra fredag til søndag, mens jentene skal på helgeferie til morfar og Mariann, så da må jeg kosemos litt ekstra før og etter for og ta igjen tapt kos i helgen. 
Jeg gikk forbi sjokoklem sjokoladekjeksene i butikken da jeg handlet inn middag på en veldig sulten mage. Og jeg begynte faktisk og le høy der jeg gikk alene i butikken fordi jeg kjente vannet sildre i munnen min da jeg plukket en pakke ned fra hyllen.  

Jeg vil også minne dere på konkurransen Freia har gående helt frem til 30. april, hvor du deler ditt bilde med #delenklem på instagram og blir med i ukentlig trekning av en middag for to til en verdi av 1000,-  Vinnerne offentliggjøres på Freia sin Facebook-side

Og ppst: “Hvis du ikke har smakt denne sjokoladen har du gått glipp av noe” ^^, 

 

19 kommentarer

Siste innlegg