Water Marble Negler med OPi

REKLAME, Innlegg i samarbeid med Makestyle

Det er en god stund siden jeg viste dere Water Marble her på bloggen. Jeg har jo forklart hvordan det utføres tidligere, men tenkte det ikke gjør noe med en påminner nå etter så lang tid. Det er veldig enkelt, men jeg har fått mange spørsmål fra personer som ikke får dette til og jeg har funnet ut hvorfor. Det handler rett og slett om at det ikke er alle neglelakker som er gode nok til dette. Neglelakker som er for tørre eller for rennende. 

Jeg har nå fått litt dilla på water marble igjen etter jeg fikk nye OPi Neglelakker fra Makestyle. Disse fungerer nemlig veldig bra for å lage water marble. Det finnes jo virkelig ingen grenser for hvor mye gøy man kan lage med neglelakk! 

I stedet for symøter som min mamma har sammen med sine beste venninner, har jeg og venninnene mine startet en nyere trend. Nemlig neglelakk-kveld. Dette er bare så utrolig koselig. Sist vi var samlet var i bursdagen til Charlotte, og da hadde jeg med OPI lakkene mine for å lage litt Water Marbel 

Tenkte jeg kunne forklare steg for steg. 

Du trenger en liten bolle til å ha vann i, gjerne en eggeholder slik jeg bruker. Minimun to neglelakker, men det er også kult med flere farger enn to. Lakkene burde gjerne ha god kontrast fra hverandre for å få godt synlig resultat. Du trenger også teip, q-tips og en nål.
Fyll bollen/eggeholderen med lunket vann, jeg synes dette har gitt best resultat.  

Start bare med å dryppe lakkene ned i vannet, annen hver gang i midten slik at man får disse ringene. 

Så bruker du nålen til å laget et mønster ved å dra den igjennom lakken. Det kan være lurt og ikke starte å dra helt i den ytterste ringen for den kan ha tørket og da drar du med hele laget med neglelakk. 

Jeg teipet rundt neglen min før jeg startet å dryppe neglelakk i vannet. Ved å gjøre dette slipper man mye gris på utsiden som må fjernes. Legg neglen ned i vannet og dra en q-tips rundt fingeren for å fjerne lakken som ligger igjen i vannet.

Og slik ble fingeren seende ut da jeg tok den opp av vannet . Stilig? 😀 

Det som er viktig for å få neglelakken til å holde bedre er å alltid starte med en primer og en base coat etter man har filet neglene. Her er mine tre produkter:

 
OPI krystall fil før 250,- nå 75,- Chip Skip – primer som for neglelakk til å sitte lenger. Start to Finish – base coat, top coat og Nail Strengthener i ett og samme produkt

Når det er gjort man kan legge neglelakk hvordan man vil, under viser jeg at det også er mulig å ta flere fingre samtidig slik at det går raskere og lage Water Marble Nails. 

Utvalget av OPI neglelakker er STORT! OPI er “color comany” og har et av verdens mest omfattende fargespekter. De er også et av verdens ledende neglelakkmerker, kvaliteten er super og lakkene er elsket av kjendiser verden over! 
OPI neglelakkene inneholder ingen farlige/skadelige eller allergi fremkallende ingredienser og er ikke testet på dyr.
I tillegg har de vunnet utallige priser verden over fordi neglelakkene gir et perfekt resultat, de flasser ikke, er hurtigtørkende og har en lang holdbarhet. I tillegg er de designet for profesjonell bruk og er verdens mest solgte salonglakk. 

Se hele utvalget av neglelakker HER

Og få 10% rabatt på negleprodukter hos MakeStyle frem til 10. mars ved å bruke rabattkoden: Nailcare

Ha en neglelakkfin dag 😀 

10 kommentarer
    1. Stilig:) har jeg gått glipp av del tre av det innlegget du begynte på med historien om 50 shades of grey? bare litt i overkant nysgjerrig 😀 veldig morsomt å lese bloggen din!

    2. Stilling. Det jeg lurte på er de papirlappene som du legger rundt neglen hvor kjøpes de? Har sett etter slikt for at påføring av neglelakk skjer uten søl utenfor. Setter pris på svar, takk 😊

    3. Jeg prøvde nettopp å gjøre slik som du skrev men fikk ikke til den delen hvor du putter fingen oppi også skal det komme på neglen… det ble bare et rot, brukte OPI neglelakk også, men fikk det ikke til.
      Kunne du laget en video og vist hvordan du gjør det? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg