Min Inspirasjonskilde

Stadig får jeg spørsmål om hvor jeg henter inspirasjon fra, dere tenker kanskje at jeg egentlig er fast følger av en hemmelig inspirasjonskilde, som bugner av ideer. Men slik er det altså ikke, svaret er så enkelt så enkelt, jeg henter inspirasjonen min fra deg, og deg, og deg. 
Og om du lurte på hvem “deg” er så er det alle leserne mine som sitter å leser akkurat denne setningen med meg nå.  

For dere er opphavet til mye av det som skjer på denne bloggen. Det er kanskje vanskelig å forstå, men dere sender tips og ideer i kommentarfeltet, og dere sender positivitet og motivasjon lang vei. Til tider er det for meg vanskelig å forstå det faktum at 10 000 nordmenn er en tur innom bloggen min på et døgn, rettelse – det er helt umulig å forstå det, for jeg klarer ikke se for meg så mange mennesker. 

Men kommentarene gjør det hele litt mer virkelig, for de må jo noen skrive. Og det som gjør det enda mer virkelig er når jeg kan klikke meg inn på #’taggen min #skolissykrok på Instagram og se at jeg har inspirert flere andre til å sy!!! Wow, det gir inspirasjon det, for ikke å snakke om motivasjon til å fortsette og dele sytips med dere.

Jeg har lyst til å vise en liten samling av bildene som er tagget med #skolissykrok på Instagram. Dette er så kult, og her kan dere alle få se at det ikke er umulig, for mange har undertegnet plaggene sine med “første gang jeg” 

TUSEN TAKK til alle som deler! Dere er superflinke hele gjengen.. 





Noen flere som har sydd etter mine oppskrifter? Del de gjerne med meg ved å bruke taggen #skolissykrok. (Der finner dere også alle bildene over) 😀 

 

9 kommentarer
    1. Åh, så gøy! 😀 Ikke bare 1, men hele 3 av mine bilder er i samlingen din over! 😀 😀
      Jeg skjønner hva du mener! I begynnesen hentet jeg all inspirasjonen min fra deg, det er jo du som omtrent har lært meg å sy gjennom bloggen din! :p Utrolig takknemlig for det altså! 🙂 Nå henter jeg fortsatt inspirasjon fra deg, men også fra andre steder. Nesten daglig søker jeg meg rundt på instagram og finner inspo fra blant annet #skolissykrok #sysysy #jegsyr #barneklær osv. Nå har jeg laget meg en egen hashtag #cathrinesyr og der begynner det å bli noen bilder nå 😀
      Tenk så mye fint folk lager. Jeg elsker at så mange syr selv og deler det på sosiale medier!
      Du er en inspirasjonskilde for mange, Stine. Ta det til deg og klapp deg selv på skulderen! 😀 Tenk så mange som har begynt å sy bare på grunn av deg!

    2. Cathrine Narum: Du er jo bare goood da :D:D:D Og FLINK ^^,
      At folk har begynt å sy pga meg er egentlig helt sykt, men driit kult, du vet jo som meg hvor gøy det er 😀
      God klem

    3. Hei igjen!
      Jeg har lenge siklet på de fine kåpene du sydde til jentene dine i høst (de i rosa med ullfòr inni). Jeg har veldig lyst å sy denne til niesen min på 2 1/2, men er litt usikker på fremgangsmåte på foret. Jeg vet du ikke har mønster eller fremgangsmåte, men jeg har et lite spm ang sying av fòr inni jakken. Bruker du “bagging” metoden for å sy inn for (altså at man syr en jakke-del og en fòr-del og så syr sammen, eller syr du alle delene hver for seg med for og ytterlag rett mot rett (og så en åpning i ene enden til å snu stoffet)?? Jeg er så i tvil om hva som er best å gjøre..
      Hadde vært fint med en kort tilbakemelding fra deg på hvordan du gjorde det med fòret 🙂
      Skjønte du spm mitt? Litt rotete kanskje, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..

    4. Benedicte: Hei 🙂 Jeg skjønte spørsmålet ditt 😀 Det er jo helt klart best om du kan sy “bagging” metoden, hvert fremstykke rette mot rett, og bakstykket, for så å vrenge og sy de sammen. Så jeg har en synelig søm på innsiden av plagge. Noe som ikke det 100 % søm ;);)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg