Surprise!!!

Herlighet for en MORSOM kveld det var i går. Kjære Janne hadde bursdag, og den flotteste samboeren hennes hadde rigget i stand et surprise party uten like. Vi var godt over 20 stykk stuet inn i leiligheten deres, så det var intimt og god stemning lang vei. Janne ble hentet på jobb, og ble møtte med litt av en overraskelse da hun kom hjem :D:D:D 

Et par av stemningsbildene fra kvelden!

Fineste Janne som kom inn døren 😀

Annette, Janne, meg og Charlotte 

Thomas og meg, en bestekompist jeg har gått i klasse meg i hele 10 år 😀

Det blir ikke gøyere enn man lager det til 😀 

Skjørt og hatt er sponset fra Choies


I morgen tar jeg turen til Lise, nå skal høstens kolleksjon lages!! Så nå må jeg rett og slett sette meg ned og jobbe litt. 

Ha en herlig avsluttning på helgen, jeg tipper den har vært magisk for mange!! 

6 kommentarer
    1. Koselig bloggoppdatering! For en kveld, og takk til dere alle som gjorde kvelden unik! Tidenes bursdag vil jeg si! 😀

    2. Jeg må bare slenge igjen en kommentar for jeg blir så inspirert av deg! Du er jo bare så fantastisk. Jeg er såå misunnelig med tanke på at du får være med å designe klær, noe jeg har så forferdelig lyst til selv. Du har virkelig fått det til 🙂 Og det er beundringsverdig. Du burde være uendelig stolt av deg selv, og ikke minst av de nydelige jentene dine. Du er skikkelig superwoman, haha! Hvert fall min favorittblogger som faktisk har blitt en stor inspirasjon i min hverdag. Bare så du vet det 😉 Stå på! :))

    3. jeg er utrolig glad i bloggen din! du er så utrplih inspirerende 🙂 men den hatten! ehhh… en eneste stor “pløse”! :-p

    4. Du er så sykt pen! Jeg har fulgt bloggen din siden du startet, og jeg gleder meg til hvert innlegg du skriver. Er bare så dårlig til å kommentere. Otilie og Olivia er utrolig heldig som har deg som mamma! Du er en super mamma! Hva er det du ikke kan? Ingenting, Du kan så utrolig masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg