Førpremiere Fifty Shades og Grey

Deilig med et besøk hos Renate på Klippotequet før Osloturen 🙂 
zA0kyiDxgd
For en dag det var i går! Jeg har vært veldig spent på hvordan filmen kom til å bli, alle bøkene slukte jeg på kort tid, så forventningen til denne filmen var stor. Jeg kjente at forventningen sank en del etter all slaktingen i mediene, men den måtte uansett bli sett. Og når man blir bedt til førpremieren så  takker  man  ikke  nei 🙂 
Jeg skal ikke fortelle for mye om filmen, det er nok mange som venter i spenning nå, men Kaja og jeg synes ikke den fortjente slakt i det hele tatt. Det vi derimot la merke til med alle vi snakket med om filmen etterpå var at det gjerne var de som ikke hadde lest bøkene som syntes filmen ble for kjipt og flat. Antagelig så er det kanskje slik at ved å kjenne til hele historien så får man med seg en del detaljer som er viktig for helhetsinntrykket av filmen. Jeg er usikker, men jeg følte det slik.  
Jeg kjente også at jeg ble så provosert av en gjeng kvinner jeg overhørte kritikken til, de la ut om at skuespilleren til Anastasia Steel (den kvinnelige hovedrollen) ikke fantes sexy, ikke hadde hun noen fin kropp heller, de hang seg opp i rompe og pupper og snakket meget nedlatene. Jeg kjente bare frustrasjonen stige inni meg. I boka så er det helt tydlig beskrevet at Ana ikke skal være noen supermodell, men ei helt normal jente. Og fy flate, bare så dere vet det; hun har en forbaska fantastisk kropp! Men jeg skjønner jo at kroppsbildet er totaltforvengt når en naturlig vakker kropp ikke er bra nok.. 
Heldigvis ble irritasjonen min over kroppspresset fort glemt da vi ankom Villa Eckbo

Kjolen er fra Nelly, du finner den HER (annonselenke)

Styleconnection var også på førpremieren, noe som gledet Kaja stort 🙂 Så herlig bilde.

Akk ja, nå skal jeg legge meg rett ut på sofen og nyte BT sin hjemmelagde pizza, han har til og med kjøpt roser til meg i dag, så jeg føler meg som heldig grisen selv!

GLED DERE TIL Å SE FILMEN ;D 

21 kommentarer
    1. Jeg så filmen i kveld, og likte den veldig 🙂 gleder meg allerede til oppfølgeren. Jeg slukte også alle tre bøkene, leste de ut på kort tid. Det er sant at når man har lest bøkene kjenner man til alle tankene bak handlingene, noe som selvfølgelig påvirker på inntrykket. Men i kveld hadde jeg med en venninne som ikke hadde lest noen av bøkene, og hun elsket virkelig filmen 🙂 hun syns den var kjempe bra og ble veldig giret på å vite hva som skjer videre. Hun skal begynne å lese bok 2 etter hun så filmen! Derfor er det nok veldig opp til smak og behag om man liker den eller ikke 🙂

    2. Jeg kom akkurat hjem fra kino, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg har ikke lest bøkene, og visste ikke hva jeg kunne forvente. Men nå vil jeg bare se den igjen 🙂 Angående kroppen til Ana; VAKKER! Skulle likt å sett fasiten på “den perfekte kroppen”. Det finnes desverre folk som må kommentere alt, skulle likt å sett at de kledde seg naken i en film 😉

    3. Åhh, nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha sett denne på kino. Jeg har ikke fått lest bøkene enda, men jeg synes filmen var fantastisk! 😀 Og det samme var kroppen til Ana! Ikke fin nok? Er de gale? Hva er finere enn en SLIK kvinnekropp? :O For ikke å nevne mr. Grey 😉
      Så bra du koste deg. Ha en fin helg 🙂

    4. SÅ enig med deg! Man må ha lest bøkene for å få med seg alt i filmen. Så den i kveld, og syns ikke den fortjener slakt.
      Elsker bloggen din!
      Klem fra meg.

    5. Gleder meg skikkelig til filmen! Begynte på bok en for et par dager siden og er allerede på bok to! Tenkte jeg skulle lese dem på forhånd, nettopp fordi jeg vil kunne legge merke til detaljene når jeg ser filmen.
      Og så lurer jeg på om det kommer mer på kjærlighetshistorien din? Den var så spennende at jeg går rundt og tenker på hva som skal skje videre haha..
      Ha en fin helg! 🙂

    6. Cathrine: Så bra, ja det er jo alltid slik at bøker er bedre enn filmer siden de er så mye mer detaljert osv, men de har klart å lage en veldig god film 😀

      Ja, det er jo planen, dagene har bare ikke strukket til ^^,

      Ha en fin fin helg du også 😀

    7. helt enig med deg,filmen fortjener ikke slakt! filmen var fantastisk! å ana er akkurat slik som hun skal være. ikke fjong og fin men en helt normal jente som karakteren hennes i boka er 🙂 håper du koste deg på filmpremiere,det gjorde jeg også i går :)))

    8. Det skjørtet og genseren du hadde på deg hos frisøren var utrolig stilig, du husker ikke tilfeldigvis hvor du har kjøpt det, eller evt hvilket merke det er? 🙂 Ha en fortsatt fin dag!

    9. Var og så filmen i sandfjord i går. Jeg har regart veldig på den kritiken den har fått. Men vis du begyner og se på hvem som har skrivet artiklene på de store media husene er det manfolk. Og jeg skjønte veldig godt på gubben i går at det er jente film. Jeg har selv lest bøkene og jeg slukte de på en uke og filmen var kjempe bra. Gleder meg alt til neste film kommer. Den dekte alle mine forventninger og de jeg var med syntes den var kjempe bra.

    10. Annicken: Hmm, skjørtet er fra gina tricot mener jeg og huske, og genser fra beyoung. Men de ikke er kjøpt i går, så vet ikke om det er så lett å finne de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg