Gang på gang

Barnearbeid? 

Gulla måtte jo få hver sin vaskefille. Favoritt filmen deres er Annie så de viste godt hvordan denne skulle brukes. 

Er dere klare for dette da?? Haha.. Dere hadde vel kanskje ikke trudd at et rom i huset vårt så SLIK ut! Ganske så anneredes fra resten i hvertfall. Men slik er det nå. Gangen oppe har vært en tanke lenge, men å få orden nede har vært en mye større prioritering. Rett og slett fordi det er nede vi tilbringer dagene, og ikke oppe i gangen. Men det skal bli så ufattelig bra når den også blir pusset opp, da får vi en mye større helhet av huset. Soverommene på hver side av denne gangen har jo blitt så fine, så det er kjedelig når gangen er mørk, trist og 70’talls preget 😉 

Jeg har funnet ut at jeg kan bruke veldig lang tid på å manne meg opp til store prosjekter, men når jeg først bestemmer meg, ja da er jeg allerede i gang for fullt. I dag har vi vasket, vært og handlet til oppussingen og tak og pipe har blitt hvite igjen med litt maling! 

Jeg er så spent på hvordan dette kommer til å bliiii 😀 

PS: Tusen takk for mange svar på sist innlegg, jeg gleder meg til å ta fatt på mange morsomme innlegg fremover :D:D <3 

8 kommentarer
    1. Blir spennende å se hvordan gangen deres blir 🙂 Tror det kan bli gasnke stilig utfra deres tidligere prosjekter 🙂
      Også må jeg si at skjørtene til jentene var så fine <3 Har du sydd selv eller kjøpt de??

    2. Så utrolig skjønne skjørt snuppene dine har på seg! Har du sydd de? Eller hvor er de evt kjøpt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg